Berrern Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hei Jeg har lest mange poster nylig om folk som ikke kan forstå at bredbånd/ADSL-brukere ikke har firewall. Jeg er en av de som føler meg truffet, og har innsett at det er på tide å installere firewall på PC'en. Er det noen som har noen gode firewall-programmer å anbefale? Finnes det noen gode gratisversjoner, som ikke blir sperret etter x dager? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 jepp.. zone alarm, er en gratis, veldig bra brannmur.. finnes her Lenke til kommentar
gp500 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Sygate personal firewall skal også være et godt valg. Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg har testet begge og føler at Sygate passer mitt bruk aller best, men begge kan varmt anbefales. Lenke til kommentar
Berrern Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Takk for hjelpen, skal sjekke begge etter jobb Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Du har også Outpost personal firewall som er gratis.Brukte det i ca 5 måneder og fungerte utmerket!Men vet ikke hvem som er best av dette og de som er nevnt i tidligere poster. Finner det på www.agnitum.com ! Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Har du XP så vil du en gang i fremtiden kunne få både AV og FW fra selskapet EZ Armor gratis. Hvis det er nå du skal ha det er ZoneAlarm bra, ellers så kan du gå på Download-seksjonen til pcworld.com og sjekk på firewall, der finner du fine gratise brannmurer og en liten infoseksjon om dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå