Misty12 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Brenneren min vil ikke brenne forskjellige DVD plater enda det er +RW plater alt jeg prøver, de eneste jeg får brukt er Fuji fra Claas Olsson. Har noen Verbatim plater som ikke funker. Bruker brenneprogram Roxio. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Får du noen feilmeldinger nå du forsøker å brenne disse Verbatim platene? Har du forsøkt et annet brenneprogram? Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hvilken brenner har du? Nero er et supert brenne program Lenke til kommentar
Misty12 Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Har ikke forsøkt noe annet brenneprogram. Jeg får ikke feilmelding, Pc. spytter ut Dvd plata og sier at den ikke kan skrive til den. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Hvilken brenner har du? Nero er et supert brenne program Helt enig, Nero er noe av det beste man kan få. Demo eller fullversjon kan lastes fra http://ahead.de/en/index.html Kikk også om det finnes en firmwareoppgradering til brenneren samt oppdateringer til brenneprogrmmet ditt. Endret 23. januar 2004 av norrick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå