Kenneth Dammyr Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hei Skal begynne å øvekjøre til våren, men da må jeg ta et sånt 16 timers obligatorisk grunnkurs, før jeg kan begynne. Er det noen som har noen tips om hvor man finner rimelige og bra slike kurssteder i Oslo-område?Som kanskje starter et slikt kurs om ikke så alt for lenge? På forhånd takk! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 du kan jo bare ta moped lappen, hvis du har den slipper du å ta kurset... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Men jeg vil ta det 16-timers kurset jeg, for noen moped har jeg ikke uansett og det er vel litt dyrere også. Men uansett vil jeg vite om noen steder der det er billig og bra. Lenke til kommentar
hazhe Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Er så glad jeg slipper dette; har lappen allerede. Det koster sikkert det samme overalt, finn deg en kjøreskole med flinke lærere og gjerne en GOD bil. Selv hadde jeg en Carisma GDI, makan til DRIT har jeg ikke vært borte i. Alt for slapp på gassen, dårlig plass, the list goes on. Ring og spør hva strykprosenten er, samt hvilke biler de har. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Finn deg en god kjørelærer med godt rykte for å få elevene igjennom alt uten å stryke. Hadde selv en kjørelærer som bare har hatt elever som har bestått oppkjøringen siden februar 2003 eller noe i den duren. Jeg synes det betyr mer at kjørelæreren KAN kunsten å lære bort enn prislappen det vil få. Det er særdeles surt hvis man styrker Edit: de fleste kjøreskolene jeg har sett har slike kurs så det er faktisk bare å velge en kjøreskole med gode kjørelærere og sette i gang med alt sammen Endret 23. januar 2004 av ernie85 Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) det er rett som de sier. Jeg hadde en elendig kjørelærer og elendig bil (Paugeot 307) og hadde han i 9 måneder bare i modul 2!! Så skifta jeg til han som hadde best rykte på seg og vips så hadde jeg lappen. (Han kjørte Mercedes E220, sjeeeefbil) edit: hva jeg anbefaler kan du jo gjette Endret 23. januar 2004 av Gabba Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Det er et teorikurs, ikke noe kjøreopplæring. Du får bare opplæring i trafikkreglene... og så tror jeg du får opplæring i hvor det er best å øvekjøre... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 du kan jo bare ta moped lappen, hvis du har den slipper du å ta kurset... Seriøst? det viste jeg ikke. Jeg tar mopedlappen nå, får den i Mai, da jeg blir 16. Kan jeg øvelses kjøre bil uten dette grunnkurset da? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 jepp... hvis du har moped eller lettmotorsykkel lappen (funker sikkert med traktor lappen og...) er du fritatt fra det kurset.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 jepp... hvis du har moped eller lettmotorsykkel lappen (funker sikkert med traktor lappen og...) er du fritatt fra det kurset.. Jepp. Dette kan jeg også bekrefte, men bekreftelse fra en Trafikkskole i Sandnes Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Digg Da sparte jeg de pengene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå