Gå til innhold

NFSU bra på alt fullt?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om dataspillet Need For Speed Underground klarer alt detaljert på min maskin 3rd:

MSI K7N420 Pro (nforce IGP)

AMD Athlon XP1600+ @ 1050 MHz

256mb DDR200

MSI GeForce2 MX/MX 400 (32mb)

CD-rom std

Vel...jeg har prøvd NFSU på alt detaljer fullt som fins i instillingen der spillet.

Det gikk glatt, ingen hakking....hvordan går det an? samme gjelder Colin McRae Rally 2.0 der INGEN hakking, bare flyt alt fullt. :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm Jeg har også et GF2 MX400(64MB) kort,må skru ned på både oppløsning og detalj grad for å unngå hakking i NFSU og Colin.Hvilken nvidia driver bruker du?Jeg bruker selv 41.09,grunnet jeg får bedre ytelse på de spillene jeg spille mest som GTA 3 og vice city.

Lenke til kommentar
Jeg disablet all Services, slik Winxp bare bruker 20-30 MB....Alt på detaljer fullt i NFSU :thumbs: Slå av Explorer.exe, Alt annet untatt:

Svchost.exe

Svchost.exe

LSASS.exe

SERVICES.EXE

WINLOGON.exe

CSRSS.EXE

SMSS.EXE

System

Ganske tungvint da. Men alikevel ganske rart... Skjermkortet er jo ikke det beste for å si det sånn. Men GJ! :yes:

Lenke til kommentar
Fikk akkurat 20 FPS...målt med programmet FRAPS

Om du mener at 20 fps er flytende, eller om du synys at det ser flytende ut, har du det vi kan kalle "tregt oppdaterte øyne." Det vil si at du ikke trenger mer enn 20 bilder i sekundet for at du skal oppfatte det som flytende bilde. Det er en fordel i dataspill! Hehe... Dette må være løsningen, for at tins skal se flytende ut for meg trenger jeg vel 28-30 fps... Vet ikke helt, men noe sånt.

Lenke til kommentar

Å...når jeg bruker 800x600 oppløsing da merker jeg mindre hakking fordi det er større biter.

Nå har jeg testet HALO på min egen pc, se profil min...nedklokket til 1.4 GHz, DDR200, Parhelia, 80gb, CAS 3-4-4-8, det går som smurt, FS9 på medium setting, NFSU, SoF2, Racer, Aquanox 2, Mafia, F1 Challenge 99-02, mange andre spill.

Lenke til kommentar

Kanskje vi skal få oss "tregt oppdaterte øyne linser", trenger ikke å oppdatere så ofte da,hehe

Vel , min gode gutt, på min forrigte PC hadde jeg et originalt Geoforce 3 kort (ikke 200 eller 500) og jeg slet av og til med Colin Mr, og om jeg ikke husker helt feil så er GF3 kort adskillig raskere enn et GF 2 MX.

Men uansett det viktigste er jo at netopp du synes det ikke hakker

Lenke til kommentar
Du vet ikke helt hvordan det er og ha 100Fps du :p

Er ikke helt sikker på om noen vet hvordan det er.. Hvis jeg ikke husker feil klarer ikke øynene å få med seg så mange bilder i sekundet.. Er på usikker grunn her, men tror det var noe sånt.

:ermm:

OFF-Topic: Nikkor, den sangen i signatur er ufattelig stygg... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...