beeed Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Det er utrolig lenge siden det har kommet noe nytt om MGS3, hva skjer? Jeg må ha noe mer nyheter om spillet snart, er dere ikke enige? Nye screenshots, treilere, intervjuer, ett eller annet! Noen her i forumet som har noe jeg allerede ikke har sett? Post det, så lager vi litt spinn rundt spillet igjen. Merklig, jeg begynner å krible i hele kroppen bare av å sitte å skrive dette her... jeg gleder med sånn. Ohhh, MGS Ble kanskje litt revet med her, men det neeesten sånn jeg føler det. EDIT: Tenkte jeg skulle legge ut linker til det jeg finner om MGS3 her. IGN - Alt www.ign.com har om MGS3 Gamespot - Alt www.gamespot har om MGS3 Endret 30. januar 2004 av beeed Lenke til kommentar
Döden Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Det har ikke blitt sluppet "screens" eller trailere siden TGS trailer'n. Tross dette har det vært en del intervjuer med Kojima "himself". Gamespy intervju Behide the scenes -> Til alle som liker MGS klikk på P-MGS i signaturen min. Jeg savner også en trailer eller to! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Uff.. Spar meg. Det spillet blir for dumt. MSG1, var konge! Eide alle andre spill. 2'ern var sånn som så, greit nok. 3'ern er bare å presse suksessen litt for langt syns jeg. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Uff.. Spar meg. Det spillet blir for dumt. MSG1, var konge! Eide alle andre spill.2'ern var sånn som så, greit nok. 3'ern er bare å presse suksessen litt for langt syns jeg. Errrh. Nei. Virker ikke som om du har noen kjennskap til MGS unvierset? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Uff.. Spar meg. Det spillet blir for dumt. MSG1, var konge! Eide alle andre spill.2'ern var sånn som så, greit nok. 3'ern er bare å presse suksessen litt for langt syns jeg. Der er jeg sterkt uenig med deg.MGS-serien er det desidert beste jeg har vært brti i spill verdenen.Har bare spilt MGS 1 & 2,ikke de gamle i serien.Historien i MGS 1 & 2 er bare helt utrolig lærte mye om det.Utrolig hva Hideo kojima har fått til.At MGS3 blir lag for å presse suksessen videre,vil jeg si er bare til.For meg så virker det som at du ikke har så god peiling på MGS serien,ikke ta det ille opp da.Sier ikke jeg så god peiling jeg heller,men jeg får med meg den utrolige historien i serien. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Uff.. Spar meg. Det spillet blir for dumt. MSG1, var konge! Eide alle andre spill.2'ern var sånn som så, greit nok. 3'ern er bare å presse suksessen litt for langt syns jeg. Et spill blir ikke dårlig bare fordi det er en treer. Jeg trur at herr Kojima lærte en god del fra klagene om 2ern, blant annet at man ikke kan bytte ut en så tøff kar som Snake. Gi meg samma gameplayet som i 2ern eller bedre, så har man en slager sålenge man kan værra snake/Big Boss og ikke han fjortissen Raiden. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Vi spiller gjennom spillet som Snake. Det blir intet karakter bytte denne gangen. (Solid Snake var ikke på i live på 60-tallet nei. ) Gameplayet blir nok også minst like bra. Og grafikken Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Uff.. Spar meg. Det spillet blir for dumt. MSG1, var konge! Eide alle andre spill.2'ern var sånn som så, greit nok. 3'ern er bare å presse suksessen litt for langt syns jeg. Et spill blir ikke dårlig bare fordi det er en treer. Jeg trur at herr Kojima lærte en god del fra klagene om 2ern, blant annet at man ikke kan bytte ut en så tøff kar som Snake. Gi meg samma gameplayet som i 2ern eller bedre, så har man en slager sålenge man kan værra snake/Big Boss og ikke han fjortissen Raiden. Jeg kan ikke komme på så veldig mange bra 3'ere akkurat. For å ha det klart, så jeg ha spilt og runda alle mgs spill (som er tilgjengelig i den vestlige delen av verden) opptill flere ganger. Så jeg kjenner til det så kalte "universet" Det som svekka 2'ern var Raiden og den litt rare storyen. 3'ern kan jo ikke bli bra "Snake på 60-tallet. Han må spise fisk og slanger for å overleve" Nei, inntil det motsatte er bevist så beholder jeg pengene mine for megselv. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Si meg. Har du noensinne hørt om MG ? Sier navnet Saladin deg noe ? Tanken med Raiden var å se Solid Snake fra en annen synsvinkel. Noe som fungerte bra. MGS er et untak, og er ikke som mange andre spill som pumper ut nye oppfølgere hele tiden. Btw. Story'en er/var helt genial, innviklet og i perfekt Hideo "style". "Snake på 60-tallet. Han må spise fisk og slanger for å overleve" Genial side av gameplayet. Har du i det hele tatt lest noe som helst om det? (intervjuer elns.) Da hadde du ikke sittet å klaget om at du skal beholde pengene for deg selv. Sett trailere? Tviler sånn som din innstilling er. Lenke til kommentar
beeed Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg personelig syns historien i et slikt spill er veldig viktig, minst like viktig som gameplayet. Der skårte Hideo jackpott hos meg. Historien i MGS1 er den beste jeg noen gang har opplevd, mens historien i MGS2 var den mest invikla historien jeg noen gang har opplevd.. Det som nesten plager meg, er at jeg er ganske sikker på at Hideo vet alt om hvorfor han har gjort det han har gjort. Ikke noe som han bare har satt slik fordi det "ser bra ut". Veldig gjennomført med andre ord. Det er jeg sikker på at også MGS3 vil bli. Når det kommer til de nye elementene i gameplayet syns jeg at Hideo når nye høyder innenfor realisme i spill. Du må faktisk passe på så du ikke faller, da brekker du sansynelig vis benet om du faller langt nok, du må jo selvfølgelig spise om du skal overleve, ikke glem å kamuflere deg godt og glem ikke å velg rute etter den kamuflasjedrakten du har, ellers blir du lettere sett. For meg er det nesten ikke en oppfølger. Alt for mye nytt omtrent. Kan ikke gjøre annet enn å elske Hideo Lenke til kommentar
jackson Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Er sikker på at MGS3 blir bra, men det hadde vært fett og starte en offisiell Norsk MGS site. En tanke jeg har hatt lenge, men har hatt få og dele den med. Gjerne med ett forum der folk kunne diskutere forskjellige teorier osv. Komme med fanfics Og alt annet! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ikke så mange her som viser så stor interesse for spillet. Men du kan jo starte her da. God side og godt forum. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg skal garantert ha det. Kjøpte PS2 på grunn av det, SSX3 og FF serien (hmm har jeg sagt det før? Ops..). Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Kan ikke si at det ikke ser bra ut, men etter jeg fikk pc holder jeg meg til CS Lenke til kommentar
beeed Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Er sikker på at MGS3 blir bra, men det hadde vært fett og starte en offisiell Norsk MGS site. En tanke jeg har hatt lenge, men har hatt få og dele den med. Gjerne med ett forum der folk kunne diskutere forskjellige teorier osv. Komme med fanfics Og alt annet! Jeg tenner på idéen! Jeg syns det er nok folk i Norge som digger MGS til at man kan lage en ofisiell norsk side om det. Men lurer på en ting da... Hva skal til for å kunne kalle siden ofisiell. Da må man vel gjøre det i "avtale" med Konami?? Jeg er i alle fall klar til og delta med det jeg eventuelt kan delta med. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ok. Jeg deltar gjerne jeg også. Men jeg kan ca. 0 ting om web-building etc. Kan en del i photoshop, men ikke stort mer. Lenke til kommentar
beeed Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Vel, jeg kan en del om div. ting som kan komme med til å bygge en web. Men kan ikke si at jeg har spesialisert meg i noe, men jeg er alltid interessert i å lære mer. Og i hvilken situasjon er bedre enn med et theme man brenner for... Håper vi får det i gang! Lenke til kommentar
jackson Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Er sikker på at MGS3 blir bra, men det hadde vært fett og starte en offisiell Norsk MGS site. En tanke jeg har hatt lenge, men har hatt få og dele den med. Gjerne med ett forum der folk kunne diskutere forskjellige teorier osv. Komme med fanfics Og alt annet! Jeg tenner på idéen! Jeg syns det er nok folk i Norge som digger MGS til at man kan lage en ofisiell norsk side om det. Men lurer på en ting da... Hva skal til for å kunne kalle siden ofisiell. Da må man vel gjøre det i "avtale" med Konami?? Jeg er i alle fall klar til og delta med det jeg eventuelt kan delta med. Alså om vi brukte.tk som en slags begynnelse, du kan endel om webdesigns osv? Da er det nesten fiksa. Ett forum trenger vi, aktive moderators. Vi kunne sende en beskjed til Konami, høre med dem, evnt spørre om og få tilsendt news om spillet når de sender det ut, vi får antageligvis sneak peeks om vi er heldige. Edit: For dem som er interesserte i og diskutere videre med meg ang. denne ideen kan finne meg på MSN Messenger under andressa [email protected] Ronnie Dette kunne blitt flott! Alså da er vi så langt 3 hovedmedlemmer av den enda ikke navgitte ofisielle norske MGS siten! Endret 3. februar 2004 av jackson Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Den ideen likte jeg utrolig godt Hadde vært utrolig digg om konami kunne sendt news og den slags.Jeg vil også kunne være med på et slikt "prosjekt" om å lage norsk MGS(3) forum.Kan ikke så mye om webdesign da,men kan sikkert gjøre noe annet? Lenke til kommentar
jackson Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Den ideen likte jeg utrolig godt Hadde vært utrolig digg om konami kunne sendt news og den slags.Jeg vil også kunne være med på et slikt "prosjekt" om å lage norsk MGS(3) forum.Kan ikke så mye om webdesign da,men kan sikkert gjøre noe annet? Flott da er vi 4, setter oss som moderators nå. Alle dere som leser dette, adde meg/jeg adder dere om dere har MSN tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå