Gå til innhold

CPU innstilling - hjelp

Hurra

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har problemer med en ny amd xp 2800 prosessor. Hovedkortet som er abit AT7-max2 kjenner ikke igjen prosessoren.

Jeg har flashet inn nyeste bios.

Multiplier går opp til 22x og fsb opp til 250.

Forresten er jeg skuffet over Abit - de har ikke oppdatert biosfilene for denne modellen på hjemmesiden på halvannet år. Og har ikke noe support faq om disse innstillingene :( .

Får jeg dette til å funke med fsb 333 og cpu på 2.083 ghz??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg har problemer med en ny amd xp 2800 prosessor. Hovedkortet som er abit AT7-max2 kjenner ikke igjen prosessoren.

Forresten er jeg skuffet over Abit - de har ikke oppdatert biosfilene for denne modellen på hjemmesiden på halvannet år. Og har ikke noe support faq om disse innstillingene :( .

ifølge dine opplysninger så kjører din CPU nå på 11Ghz? 22x500= 11000Mhz....hmmm. jaja

Lenke til kommentar

Ok, nå skjønte jeg det, det blir 12,5 og bus 166.

Noe som er vanvittig irriterende er at når jeg går inn i bios får jeg bare en svart skjerm med en blå stripe nederst. Så går det kanskje ett døgn før jeg kan gå inn i bios igjen og fikse innstillingene. Utrolig merkelig.

Og til deg over - jeg bare nevnte hvilke innstillinger som sto på menyen.

Lenke til kommentar

ifølge dine opplysninger så kjører din CPU nå på 11Ghz? 22x500= 11000Mhz....hmmm. jaja

FEIL... :D 22x250..... må pirke litt vettu

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...