Hurra Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hei! Jeg har problemer med en ny amd xp 2800 prosessor. Hovedkortet som er abit AT7-max2 kjenner ikke igjen prosessoren. Jeg har flashet inn nyeste bios. Multiplier går opp til 22x og fsb opp til 250. Forresten er jeg skuffet over Abit - de har ikke oppdatert biosfilene for denne modellen på hjemmesiden på halvannet år. Og har ikke noe support faq om disse innstillingene . Får jeg dette til å funke med fsb 333 og cpu på 2.083 ghz?? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hei! Jeg har problemer med en ny amd xp 2800 prosessor. Hovedkortet som er abit AT7-max2 kjenner ikke igjen prosessoren. Jeg har flashet inn nyeste bios. Multiplier går opp til 22x og fsb opp til 250. Forresten er jeg skuffet over Abit - de har ikke oppdatert biosfilene for denne modellen på hjemmesiden på halvannet år. Og har ikke noe support faq om disse innstillingene . Får jeg dette til å funke med fsb 333 og cpu på 2.083 ghz?? ifølge dine opplysninger så kjører din CPU nå på 11Ghz? 22x500= 11000Mhz....hmmm. jaja Lenke til kommentar
Hurra Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Ok, nå skjønte jeg det, det blir 12,5 og bus 166. Noe som er vanvittig irriterende er at når jeg går inn i bios får jeg bare en svart skjerm med en blå stripe nederst. Så går det kanskje ett døgn før jeg kan gå inn i bios igjen og fikse innstillingene. Utrolig merkelig. Og til deg over - jeg bare nevnte hvilke innstillinger som sto på menyen. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hei! Jeg har problemer med en ny amd xp 2800 prosessor. Hovedkortet som er abit AT7-max2 kjenner ikke igjen prosessoren. Jeg har flashet inn nyeste bios. Multiplier går opp til 22x og fsb opp til 250. Forresten er jeg skuffet over Abit - de har ikke oppdatert biosfilene for denne modellen på hjemmesiden på halvannet år. Og har ikke noe support faq om disse innstillingene . Får jeg dette til å funke med fsb 333 og cpu på 2.083 ghz?? ifølge dine opplysninger så kjører din CPU nå på 11Ghz? 22x500= 11000Mhz....hmmm. jaja FEIL... 22x250..... må pirke litt vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå