Knuty Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Heisann. Trenger drivere til kortet nevnt i topic.. (SoundBlaster Live 1024 Player.) På soundblaster.com finner jeg bare oppdateringerr til eksisterende drivere. Jeg har ikke drivere installert fra før, så trenger en komplett driver.. Maskinen med dette lydkortet kjører Windows 98. Noen som kan hjelpe meg med å finne drivere? På forhånd takk. Mvh. Knuty Endret 23. januar 2004 av Knuty Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Tror ikke Creative legger ut driveren sine Leste om en her på forumet som ba om å få tilsendt drivere fra Creative, det tok månedsvis med purre-mail, trusler og tigging før han fikk dem. Søk på google eller lignende, er mitt tips. Sikket noen som i sinne har lagt ut disse driverene... Ps: har du prøvd søkefunksjonen her på HW? Endret 24. januar 2004 av Swixz Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hei, Jeg har samme problem - også Win98 på en gammel maskin. Venter spendt :-) Mvh Kimmer Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Dette stemmer, Creative er kreative nok (sic!) til å legge ut kun oppdateringer. Driverne er kjempevanskelige å få tak i, har søkt selv en gang da platen var "borte". Nå har det seg slik at jeg har originalcd- platen, og katalogen med drivere er 10 MB ukomprimert. Send meg en epostadresse på pm, så sender jeg driverene som ZIP- fil. Sånn bare for å sabotere for Creative! Endret 24. januar 2004 av CastorFiber Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Takk for svar. CastorFiber - du har fått pm. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hei, Takk til CastorFiber :-) Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg har samme kortet, og jeg bruker drivere fra creative sine sider ( www.soundblaster.com ) De finnes på Support ---> Download Drivers. Mulig de bare er for xp og 2000, er ikke sikker. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Mulig jeg har sendt for lite- i såfall, gi lyd, så skal jeg sende en katalog til.. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Her skal det ligge. http://uk.europe.creative.com/support/driv...14&drivertype=3 Endret 26. januar 2004 av Ulvestad Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Dette er bare oppdateringer til orginal driver. Du må ha orginale drivere innstallert fra før for å kunne benytte deg av oppdateringen... Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Dette er bare oppdateringer til orginal driver. Du må ha orginale drivere innstallert fra før for å kunne benytte deg av oppdateringen... Stemmer. Som nevnt i starten av tråden har jeg allerede funnet disse driverne. Det jeg trenger er en fullstendig driver. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Kanskje eg har missa her men låg ikkje det du trengde nederst på sida eg linka til? Dersom ikkje så kan eg sende deg orig.cd. Edit: ser muligens at eg var litt på tur ja. Har samme kortet sjøl og har aldri hatt det problemet du beskriver. Så skjønte ikkje prob. ditt. sorry. Endret 26. januar 2004 av Ulvestad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå