tkaase Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hei Har kjøpt meg en minnekortleser av typen: Addonics IDE Digidrive. Som skal lese/skrive CF I+II, SM, MemStick, MicroDrv, mmc og SD. Når jeg monterer denne som primary slave (Har sjekket bios at dette stemmer), booter windows meget tregt, og fryser når jeg prøver å klikke meg inn på stasjonen. Den medfølgende programvaren gir bare meldingen om at jeg må fjerne minnekortene som står i leseren, selv om denne er tom... Kobler jeg fra leseren igjen er alt normalt. Maskinen: Psu: Chieftec 340W HK: Abit Kg7 Cpu: Amd XP1800 Ram: 2X256mb 2100 Hdd: 40Gb Seagate Baracuda (primary master) Optiske: -Aopen cd/rw -Nec cd/rw -Floppy-spøkelse Nett: 2 netverkskort Audio: Sb 5.1 Skjermkort: Asus Ge-force 4 mx 64mb Os: Windows XP pro + sp1 Kan det være Psu'en som er for liten eller annet bug? Mvh TK Lenke til kommentar
veloek Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Prøv å kjør den på den andre IDE-uttaket din da.. mulig d virker da.. Lenke til kommentar
tkaase Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Har nok prøvd det du... samme tullet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå