Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal gjøre det kortest mulig.

For litt siden fant jeg en fil som het Christina_Aguillera_game.exe når jeg surfet rundt på min HD og tenkte jeg skulle se hva dette var...whoops så ble .exe fila borte og jeg slapp ut en rekke ufine ord. Skjønte at det var noe muffins med dette...

Men om en stund fikk jeg fjernet alt hva denne filen hadde gjort ved hjelp av guider på nettet. Bare en ting gjenstår, når jeg klikket på denne filen så det ut som den lagde flere lignende filer som var "hidden" div steder på harddisken min, jeg lurer da på hva skal jeg gjøre av disse? Hjelper det å bare delete de?

Navnet på noen av de filene er da, Christina_Aguilera_game.exe, Britney_Spears_Madonna_Kiss.exe

Disse la seg under c:\Documents and Settings\All Users\Documents og under min egen bruker

All hjelp mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde samme problemet en stund tilbake, og bortsett fra å innstallere virus software, søkte jeg etter alle .exe filer på dataen og fjernet de som var av samme karakter som du beskriver. Husker ikke i farta, men er det "alt+s" som sletter filer uten at de blir dumpet i "søpplekassa" først? Filene jeg hadde problem med begynte nemmelig en regenereringsprosess så fort de ble sletta og havnet i søpplekassa.

Lykke til ihvertfall!

Edit, skrivefeil og snart helg!

Endret av BlondGod
Lenke til kommentar
hadde samme problemet en stund tilbake, og bortsett fra å innstallere virus software, søkte jeg etter alle .exe filer på dataen og fjernet de som var av samme karakter som du beskriver. Husker ikke i farta, men er det "alt+s" som sletter filer uten at de blir dumpet i "søpplekassa" først? Filene jeg hadde problem med begynte nemmelig en regenereringsprosess så fort de ble sletta og havnet i søpplekassa.

Lykke til ihvertfall!

Edit, skrivefeil og snart helg!

Det er skift-delete for å slette noe uten å legge det i papirkurva..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...