Iskald Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 hadd min i ca 2 mnd nå....fjæra til skjermen er litt slakk nå....og jeg har ikke voldtatt telefonen heller. Får man ordnet dette på garantien? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 og jeg har ikke voldtatt telefonen heller. sikker? ( ) kanskje at den bare blir sånn etter litt bruk... Tviler på at den blir "mer" slakk.... Tror vel at d samme vil skje om du skifter til ny etter en stund. Men er ganske sikker på at du kan få d på garantien hvis den er veldig slakk Lenke til kommentar
Normann Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Det var en annen som nevnte det samme for en stund siden, men husker ikke helt hvem... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Fjæra mi røyk helt på min E700, etter 1 mnd på service påstod de at det var slagskader. Etter telefon til flere personer inn i service versktedene så tok de den på garrantien til slutt. På servicelappen kallte de det "goodwill", jaja.. fikk den tilbake idag Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 mista min e700 i gulvet, steinheller!!! nå er det en liten skrape/knirkelyd når jeg åpner den... ellers skjedde det ikke noe mere... ei vennine av meg har den samma mobilen, den er begynnt å bli "slapp" ja... Lenke til kommentar
Iskald Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Har levert min inn til reprasjon nå....det skulle gå på garantien sa dem. 14 virkedager før jeg får den igjen...tar sikkert en måned Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 mista min e700 i gulvet, steinheller!!! nå er det en liten skrape/knirkelyd når jeg åpner den... ellers skjedde det ikke noe mere... ei vennine av meg har den samma mobilen, den er begynnt å bli "slapp" ja... Min startet også med å bli "slapp" og etter en uke så orker den ikke mere... Håper det ikke er en barnesykdom som gjelder alle telefoner. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 sikker dårlig laget del... har vært litt vanlig på klapp, men dette høres ut som et større problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå