Gå til innhold

Vifte til AMD athlon xp 2500+?

MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilke egenskaper ønsker du? bra kjøling for å overklokke, eller så stille kjøling som mulig?

Ja det lønner seg med ekstra kabinett vifte for å senke temperaturen inne i kabinettet slik at CPU kjøleren får et bedre utgangspunkt for å kjøle prosessoren.

den må kjøle bra, men må også være stille. heslt nede i 20 db

Lenke til kommentar
på viftene som skal inni kabbinettet står det sånn her f. eks. 80*80mm.

hva burde man ha?

Må vite hvilket kabinett du har for kunne gi det et godt svar?

okay. Jeg vet ikke hvordan det er , men jeg tror jeg skal kjøpe nytt. Kan heller spørre når jeg vet litt mer om hvordan kabbinett jeg skal ha. :yes:

Lenke til kommentar

LinkMen er du vifte med kjøle ribbe eller bare vifte?

Hvis det er bare vifte , så kan jeg ambefale denne papst viften fra microplex. -> Link

Har den kjøl og er meget god syntes jeg...

Og hvis det er vifte med kjøle ribbe på så kan jeg ambefale denne swiftech kjøleribben kombinert med den papst viften ->

Lenke til kommentar
LinkMen er du vifte med kjøle ribbe eller bare vifte?

Hvis det er bare vifte , så kan jeg ambefale denne papst viften fra microplex. -> Link

Har den kjøl og er meget god syntes jeg...

Og hvis det er vifte med kjøle ribbe på så kan jeg ambefale denne swiftech kjøleribben kombinert med den papst viften ->

den vifta bråker jo jævli da :no: . 32 db!! :thumbdown:

Lenke til kommentar

ville gjort som en venn av meg har kjøpt, nemlig coolermaster aero 7. den er meget god kjøler til ca 200.-kr (aluminiums versjonen. den er lettere).

han hadde xp2600+ cpu med denne viften og cpu tempen hans lå kun på fra 30-38C grader (idle/maks load). syntes det var veldig respektabelt!

dessuten så er støyen på denne også gokjent (23.5db) ved laveste rpm, som cpu'en til kameraten min kjører på. 30 og 38 C grader.

Cooler master Aero 7 Aluminium

Endret av AMD_XP3000+
Lenke til kommentar
ville gjort som en venn av meg har kjøpt, nemlig coolermaster aero 7. den er meget god kjøler til ca 200.-kr (aluminiums versjonen. den er lettere).

:yes: Det er ein veldig grei kjøler. MIST Frostbite har og fått eindel skryt, men den er vel ein del dyrare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...