Gå til innhold

Asheron's call 2, andre spillere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du liker å skyte med pil og bue hvor ammoen varer evig, sure. Vet ikke om det ble forandret siden jeg var i betaen, dog.

Det jeg likte personlig (veldig godt, faktisk), var den stemningsfulle grafikken og lydene. Mange av mobbene var kule og, og det så veldig vondt ut da jeg brukte dem som nålepute med piler :D Utover det virket det som bare nok et "finne team, gjøre oppdrag, trade rare stuff, finne team, gjøre oppdrag o.s.v." MMORPG.

Som explorer digget jeg kartet, det var særlig skummelt da jeg kom til området med zombie lignende skapninger, hvor alt var mørkt og grått, husker ikke navnet, men det var passe ekkelt første gangen.

Men hvorfor ikke heller vente på Middle earth online, det ser minst like kult ut, og vil garantert ha fler spillere.

Lenke til kommentar
Dessverre, jeg spilte Beta, og litt etter release.. Dette spillet er jo dødt, eier jo nesten ikke folk..

pleier å være en del folk når jeg spiller. er på den amerikanske serveren, ofte 7-800 folk online der. det er jo nok det.

springe rundt med pil og bue er jo ok det, heller det en kuler og kanoner spør du meg. slike spill som vice city og sånn fenger ikke meg. dessuten når du har komt en del oppi level skjer det utrolig mye.

grafikken er jo og helt enorm. men vi er jo alle forskjellige :)

Lenke til kommentar

Jeg syns det er greit med 700 folk, men jeg vet ikke hvor mye andre er vant til. Står du fast er dert sjelden problemer med å får hjelp heller da.

Microsoft har jo solgt rettighetene til det også nå, så forbedringer kommer vel på løpende bånd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...