Gå til innhold

Utleie av bærbare PC'er

Anbefalte innlegg

Eksisterer det noen som driver med utleie av bærbare PC'er?

Skulle gjerne hatt en i en 4-5 måneder, og er derfor ikke interessert i å kjøpe.

Har sjekket med Thorn og andre, men de fleste har ikke PC'er til leie, kun til salg.

Noen som vet om noen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deal er vel best til slikt, der velger du selv å leie i 6mnd eller 12 mnd eller mer..

Leide sel et videokamera der i 6mnd, da jeg ikke skulle bruke videokamera så mye og teknologi blir fort gammel bestemte jeg meg for å leie, tror jeg betalte 150 kr mnd jeg.....

Rscue

Lenke til kommentar

http://www.deal.no/leie.cfm

deal leier ut i 3,6,9 eller 12 mnder, men her ser det nesten ut som dem leier ut i kun 12 mnd, men visst du ringer dem kan det hende at dem har fått inn pcer som har vært ute, men dem har fått igjen fordi noen har brutt leie avtalen eller noe. Kanskje verdt et forsøk. Da kan det hende at dem kan tilby leie i mindre enn 12 mnd. Jeg har iallefall gode erfaringer med deal når jeg har leid i kortere perioder.. :)

Tilbudet på leie her var litt dårlig, celeron bærbar til 499,- er no en svært dårlig deal da.. :(

RScue

Lenke til kommentar

Tror faktisk det er gunstigst om du kjøper en kontant, og selger etter at behov er utløpt.

Alternativt, om du ikke ønsker å legge ut kjøpe summen, er at du kjøper med 6 måneders betalingsutsettelse. Du betaler da 3-500 kroner for betalingsutsettelsen i disse månedene (se på det som en del av leieprisen). Du vil i tillegg ha et verditap når du eventuelt selger når behovet for maskinen er borte. Dette verditapet vil uansett være innebakt i leieprisen om du leier en maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...