Oracel Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Overclockers.com har gjennomført en test av kjølepastar som påstått består hovedsaklig av sølv. Resultatet av denne testen kan man trygt si er urovekkende, dere finner testen her. Det er også en del kommentarer på dette hos Slashdot. Lenke til kommentar
hart Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Leste det der.. Ikke alt er gull (eller sølv) som glimrer. Det som hadde vært interessant var om de hadde testet pastaene i en virkelig situasjon med kjøler og CPU i benk opp mot hverandre.. så kunne man sett hvor stor virkningsgraden er av sølv i kjølepasta (tenker da på de som var testet). Mulig at disse resultatene foreligger... noen som vet? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Les her: http://www.xtremesystems.org/forums/showth...&threadid=27280 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 I mellomtiden kan dere jo lese en test som indikerer at tannpasta er bedre enn Arctic Silver 3 HER. Lenke til kommentar
hart Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 LOL.. tannpasta, ja hvorfor ikke. Når det lukter svidd peppermynte så er det på tide å klokke ned. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Tror jeg skal teste nugatti, honning og glidekrem jeg, sånn bare i tilfelle en av disse substansene har gode kjøleegenskaper. Dette kan jo ta helt av (hvis det ikke har gjort det allerede)! Nye muligheter for hardcore moddere. :-) Lenke til kommentar
felge Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 hmm tannpasta ja.. får bruke grøt jeg da Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 hmm tannpasta ja.. får bruke grøt jeg da WHAT!! Har du ikke tenner du da stakkar Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 I mellomtiden kan dere jo lese en test som indikerer at tannpasta er bedre enn Arctic Silver 3 HER. Selv om resultatet ble bedre med tannkrem i den testen betyr ikke det at det egner seg bedre enn Arctic Silver, for å si det forsiktig... tannkrem tørker ut fort. Lenke til kommentar
klikko Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 nå leste jeg ikke hele testen... men skal ikke artic silver få mye bedre kjøleevne etter en uke ca? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Leverpostei funker vist utrolig bra! Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Seriøst modus: har hørt at A5 er best jeg Men hva me snø? det er jo i tilegg kaldt Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Men hva me snø? det er jo i tilegg kaldt Vel, i følge testen funket visst vann best av alt. Problemet er jo bare at når det fordamper, så har du ingen verdens ting mellom kjøleribbe og CPU. Lenke til kommentar
Kringla Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 er det noen som her testa kobberpasta?? sånn man har på på bremser på bilen.. det burde vel ha gode varmeledende egenskaper.. for det meste funker bare det leder varme.. men spørsmålet er vel heller om det opparbeides motstand i lede egenskapene til enkelte stoffer. Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 er det noen som her testa kobberpasta? Jag har lekt med tanken men lät bli, främst för att jag inte vet hur bindemedlet (oljan) i pastan påverkar chipen. Det finns en uppenbar risk att oljan tränger in och löser upp plasten i kapseln, varvid mindre trevliga effekter uppstår. Dessutom verkar kopparpartiklarna vara så pass stora att man kan få dålig anliggningsyta i alla fall. /Olle Lenke til kommentar
LotHeoR Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 etter at jeg byttett ut kjølepastaen min med Arctic Silver 5 har prossesoren min gått fra en temp. på 39c til 29 c! den funker veldig bra og kan anbefales på tross av prisen. Det er verdt det! Lenke til kommentar
shitULV Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Du kan jo plukke ut sølvet, og lage deg et smykke f.eks... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå