Tomzern Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hei!! Mange ganger har jeg hatt lyst til å uploade bilder fra min PC og til forumet, men jeg har ikke noen side å uploade til, så jeg lurte på om dere kunne tipse meg om en side som tilbyr uploading av bilder eller noen annen metode jeg kan bruke?! Mvh Tomzern Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Få deg en gratis konto f.eks på www.start.no . Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 bruk www.uploadit.org Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 www.start.no Koster nå visstnok en tier i SMS aktivering, ellers helt gratis. Har brukt dem i fler år, superbra tjenste for pengene (0,-). Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Har god erfaring med start.no (home.no) , brukte det før jeg fikk meg eget domene Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Okei...TAkk for alle svar... Jeg fant nettopp ut at jeg faktisk fortsatt har brukernavn på home.no, så da bruker jeg det!!! Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Synes hw.no kunne skrudd på upload funksjonen i forumet... Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 www.home.no (www.home.no/brukernavn) = 20 MB gratis plass www.start.no (http://home.no.net/brukernavn) = 30 MB plass, men ti kroner i registrering for å aktivere FTP-tilgang. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Home.no er ikke akkurat så veldig stabil... Hadde satset på home.no.net jeg. Lenke til kommentar
LEFZE^ Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 www.uploadit.org er bra hvis det er bilder du skal uppe.. wee _(70nd post!!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå