Gå til innhold

konstant viftelyd whitebox CL50

volund

Anbefalte innlegg

Noen andre som har konstant viftelyd på sinde CL50? Er ikke den sterke som kommer når man booter.

Den forsvinner når man går inn i standby, men da stopper vel alt i maskinen å gå. Skal det være sånn eller skal jeg ta med meg pumpehagla og ta noen alvorsord med whitebox(det siste her var ironi om noen ikke skulle skjønne det slik sin whitebox operer kunne det være at noen tilter på dem og det ønsker jeg ingen samsvar med)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen andre som har konstant viftelyd på sinde CL50? Er ikke den sterke som kommer når man booter.

Den forsvinner når man går inn i standby, men da stopper vel alt i maskinen å gå. Skal det være sånn eller skal jeg ta med meg pumpehagla og ta noen alvorsord med whitebox(det siste her var ironi om noen ikke skulle skjønne det slik sin whitebox operer kunne det være at noen tilter på dem og det ønsker jeg ingen samsvar med)

jeg har også det, men vet ikke hvor kraftig den er, om det bare skal være sånn eller ikke. men den er altså merkbar. lav susing. er det vifte eller harddisk? min slår seg også av ved stnadby.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...