Kebab GUD Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Here we go! Tid: En kveld i Mai-tiden i 8.klasse Sted: Gulsethallen, Skien Hvem: Megselv og 2 kamerater Hendelse: Gjerpen damene trenet i gulsethallen og vi var selvsagt det å køddet. Vi satt på tribunen og lo oss ihjel av treninga, som så latterlig ut. så ble trenern forbanna! han løpte etter oss og skreik. Etter en stund fikk han takk i oss og begynte å kjeftet. *trenern* - Hvafaen gjor dere her! dette er lukket trening! kom dere ut *Megselv* - Kom deg ut selv *Trenern* - Hva ****** sa du din dritt unge (mens han tokk meg i øret) *Megselv* - slipp da din soper! *Kamerat 1* - Gi ****** da! ****** (husker ikke hva han kalte han) *Trenert* - skal jeg slå deg din pøbel! (Til meg) *Megselv* - Da saksøker jeg deg ca 1 minutts stillhet han slapp øret mitt og gikk litt smånervøs (må være der for å le) Tid: midt på dagen 30.desember i 9.klasse Sted: Einaren, Skien (boligområde) Hvem: Megselv, 2 kamerater og en Fetter Hendelse: var4 ute og var pøbler selvsagt mange snøballer ble slengt på vinduer osv så traff vi et vindu med fest på innsiden. eiern av huset tokk benafatt og løpte som ******! han tokk oss selvsagt, og dette skjedde! *Gubben* - No får dokka gi dere *kamerat1* - Hvilken dokke? *Kamerat2* - Danse danse Dokka mi? *Gubben* - Slutt no får faskens! (ja .. han sa faskens!) *kamerat1* - hva ****** sa du? *Megselv* - Faskens Dokka! *Gubben* - No får du slutte .. ellers måker eg til deg! *Kamerat2* - Måker? hva skal du måke? gården? *Gubben* - ka? skal eg? *Megselv* - hva da ? *Gubben* - Måke til dokka *Megselv* - Måke? sånn som flyr? skal du fly ? *Gubben* - nei no er det nok! *Kamerat1* - hade bra da *Gubben* - forbanna pøbler! (litt lengre oppi gata) Ja .. jeg vet de er morsomere hvis dere er der! men ... rar og rar fru.bloom morsomt .. Endret 23. januar 2004 av Kebab GUD Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Haha, syns det var dritfett gjort! Spess den første... Lenke til kommentar
Tammaz Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 En gang da jeg våknet midt på natta fant jeg ut at jeg skulle ned å hente meg noe å drikke (melk). Da jeg kom opp kastet jeg glasset med melka i senga, så gikk jeg å la meg. Da mamma vekket meg trodde hun at jeg hadde pisset meg ut. Enkelte ganger får jeg rare innfall f.eks: Hvis jeg skal ut av ett rom så må jeg se på ett punkt på veggen eller en ting helt til jeg er ute av rommet. Og slike ting. Ellers er jeg ganske normal. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Jeg er en distrè person... Presterer å plassere fjernstyrern i kjøleskapet eller å hente med meg 3 glass når jeg skal drikke cola. Oppdager ikke at jeg har hatt med meg 3 (+ -) glass før jeg begynner å sette dem i fra meg på bordet. Andre ting; syltetøy i melk, istedet for nesquick... tannkrem når jeg skal vaske meg på hendene eller i fjeset. Eller omvendt da.. Såpe på tannkosten. Endret 23. januar 2004 av TorgeirS Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Heldig som jeg er fikk jeg ikke skylda for det! men en som gikk i 5 klasse....han fikk parade i en uke! (han måtte møte opp en time tidligere vær dag!) Ja, du var skikkelig heldig der som ødela en uke for en eller annen fyr Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Har ingen som jeg husker av meg selv nå, men en gang på LAN så var det en kompis av meg som såvnet også beggynte han å gå i søvne, han gikk rett mot skjermen til en annen kamerat av meg og begynte å holde rundt den, var ganske morsomt for oss som satt der. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Kebab GUD, haha, "Danse danse Dokka mi", skikkelig ord-pøbler Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Når noen skreiv om det der at en annen for skylda i stede for deg selv, da kom jeg på no. Det er ikke meg da, og ikke så rart heller, men smart. Var på Ungdomskolen en gang. Vi hadde en fritime. En kamerat av meg kom opp trappa (vi var i 3 etasje ), han så en banke på en dør til et klasse rom som en galning. Presonen løp så av gåle inn i et tomt klasse rom. Lærern åpna døre, og la selvsakt skylda på kameraten min for å ha banka på så ekstremt to ganger. Når lærern spørte om navnet for å gi en anmerkning, da sa han selvsakt ikke sit eget navn. På lærerværelse var det stor forundring over hvem denne personen kunne være. Neste dag så tok alle lærerne opp det i klassene sine, og så "Edel" som han var, så tilsto han at det var han. Han sa selvsakt at det ikke var han som banka på også da. Han slapp anmerkning, han blei bare snakka til litte granne for å gi falskt navn. Han slapp anmerkning fordi han altid var snill og grei framfor læreren. En annen hendelse jeg kom på nå, også en kamerat, ikke meg nå heller. Kom på den forde noen fortalte om en historie hvor de trua en med saksøking. En sikuritas fyr snakka til en kamerat forde.... ehh, jeg husker ikke hvorfor. Var ikke no direkte ulovlig vertfall. Sikuritas fyren dytta til kameraten min slik at han lå langflat på bakken etter å ha detti ned en liten skrent. Da sa kameraten min at han skulle ha 100 kr i tort og svie siden de ikke hadde låv til å røre han. Han fikk ikke de penga med en gang, så han ringte politiet fo å anmelde det. Han begynte å skulle si navnet sitt når sikuritas fyren sa stopp, og han ga fra seg 100kr. Sikuritas fyren kunne vel kanskje anmelt han andre for utpressing, men det gjorde han ikke. Skal vi se, kan se om jeg kommer på noe med meg selv i da. Har hat noen rare uvaner opp gjennom tia. Lagde sån rar lyd ofte når jeg pusta inn, helt ubevist. Var et strev og slutte med. På barne skolen var jeg og noen kamerater noe sinsykt anti jenter. Vi gjorde ikke noe mot dem da. Vi var bare sån at vi ikke lekte med dem, snudde oss når noen på TV kyssa. Er muligens vanlig detta, ikke veit jeg. Vi var i vertfall de enaste på skolen hos oss. Enda så anti jenter vi var så var det da noen untaks ganger da. Føre jeg begynte på skolen så lurte jeg og en kamerat ei til å dra i en spak som sto hved noen kaninbur. Hvar oss noen som dreiv kanin oppdret, eller no i den duren. Var 100 vis av dem der. Ho dro i spaken, og alle bura på den raden spaken sto åpna seg, var vel minst 50 kaniner som kom seg ut. Området var injerda, mener jeg. Vi måtte være med å fange dem, for vi blei jo ferska. Tok en evighet. Dette er ikke noe rart jeg har gjort, men en lit morrsom hendelse. Kanskje. Var på bussen, og han foran meg hadde sat bæggen sin i mitgangen. Den hadde sklid bak litt, slik at det kunne se ut som at den var min. En gammal man og ei gammal dame kom på bussen. Når han kom bort til meg så spurte han om den bæggen var min, erlig som jeg er sa jeg at den ikke var min. Han bare sto der, så jeg så opp. Dæven å jeg skvatt. Han fresa nesten mot meg, han hadde de øyebryna som fikk han til å se ut som djevelen selv. Han sto slik å nistirra på meg litt, føre ho gammle dama sa noe sånt som. "Så frekke de er, dagens ungdom". Jeg skjønte ikke helt hvorfor de reagerte slik, men det fikk jeg med meg når de begynte og snakke høylyt om meg. Han hadde vist ment at jeg sa at det ikke var min bæg forde jeg ikke ville flytte den for han. Han som satt foran og jenta ved siden av han. De sleit med og holde seg alvorlige, samme gjorde jeg og kompisen min. Vi snakka om de dumme gamlinganne som har altfor mange fordommer lit, men vi snakka vertfal ikke så høyt at gammlinger med hørselsproblemer kunne høre oss. Når jeg var liten så husker jeg at jeg og en kamerat bare for morro tok alt på rommet mit å strødde det utover. Det lå et tykt lag med leker på rommet, vi måtte brøyte oss fram. Enden på leksa var at vi måtte rødde opp alt igjen, noe som var sykelig skjedelig. Ops, nå har jeg skrivi lit får langt, og alt er vel nepper så rart en gang. Får vel slutte her. Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 klassen min i 7-8ende eller noe skulle på omvisning på en gård.. (trheim) rar gård.. den ene grisen sto på bakbena opp mot gjerdet sitt å sperma så den hvite guffa fløy langt bortover.. uansett.. det var vinter og snø, så når vi skulle hjem sto vi på bussholdeplassen å kastet snøballer på biler osv.. plutselig bråbremset den ene bilen, rygget fort tilbake (de fleste sprang.. vi var ca 10-15stk) å kastet seg ut.. fyren sprang mot en i klassen min å begynnte å dra han inn i bilen sin osv.. husker ikke helt hva som skjedde men vi prøvde å holde han igjen.. han fikk seg løs å vi la på sprang. bussen kom rett etterpå finnes en del gale folk i landet her ass Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 finnes en del gale folk i landet her ass Jeg hadde banket livdriten ut av dere.. nåde den som kaster snøball på MIN bil! Lenke til kommentar
Mr.Nut Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Da jeg gikk i barnehagen, så måtte jeg noe jævli på do. Så gikk jeg inn i barnehagen, dro ned parkdressen og starta å drite. Men helt uvitende om situasjonen, hadde jeg lagt fra meg parkdressen sånn at hetta lå neddi dassen. Uten å vite om det, dreit jeg oppi hetta på parkdressen, tørka meg, tok på meg parkdressen og gikk ut. Etter en halvtime kom en barnehagetante bort til meg, så oppi hetta mi og plukker ut bæsjen med fingra. En ganske sær hendelse, spør du meg... Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Haha Mr.Nut, jo, er kanskje enkelere å gjøre sånne rare ting når man er små Bra du ikke tok på deg hetta da Lenke til kommentar
Mr.Nut Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Haha Mr.Nut, jo, er kanskje enkelere å gjøre sånne rare ting når man er små Bra du ikke tok på deg hetta da Ja, det hadde tatt seg ut... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg husker faktis at jeg begynte å grine og rope på mamma en gange jeg starta på en ny barnehage. Jeg likte vist ikke å gå i barnehager. Jeg ente med å bli passa av besteforledrenne mine som bodde vegg i vegg med oss. Jeg var også ganske let å manipulere, eller overtale når jeg var liten. husker vi hadde slike historier i første klasse som vi sa en og en setning vær. Da sa altid de som satt vedsiden av meg hva jeg skulle si, og jeg sa det. Så de fleste rønner streker jeg har gjort har vert når jeg har hengt meg på andre. Kom på en ting til, veit ikke om det kan kalles rart, heller dumt kanskje. Var vel rundt skiftet mellom barneskole og ungdomskolen tenker jeg. Jeg og noen kamerater hang oss sammen med noen som var året eldre. Vi fant da ut at vi skulle ha krig, og det med luftgevær. En person skulle stå oppe på et dukkehus med et luft gevær, og vi andre skulle prøve og komme oss inn og oppå det uten å bli truffet. Det kunne går så mye være en det gjorde. Det var bare å stikke hode fram, og da kunne man høre skudda plinge runt deg, og vi som gikk i vanlige sommer klær uten noen form for beskyttelse. Var noen treff da, men det heldigvis på lår og armerfor det meste. Det var ikke noe særlig behagelig, men spennede var det. Var ingen voksende som oppdaga oss heller, så vi fikk ikke skjeft en gang. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Kebab GUD den siste var bra hehe Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) aasd Endret 25. januar 2004 av Lord-KGA Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 en gang når jeg var liten, så våknet jeg om natta, og måtte pisse noe veldig. jeg gikk inn på badet, og pissa i det som jeg trudde var dassen, var da ganske trøtt, og skvatt veldig når det gikk opp for meg at jeg pissa i badekaret... Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Haha, ja, kanskje ikke noe rareste jeg har gjort, men har hørt, er når folk går i søvne for å gå på do. Vel, det sier seg at det er ikke lurt å vekke folk som går i søvne, men i dette tilfellet burde man kanskje gjort det. Han gikk inn på et rom som sikkert virket som en do for han, problemet var at han hadde åpnet kleskapet og pisset på masse klær Og klærne var desverre ikke hans Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) 2 Tinger: som eg kommer på er at ein gong da eg va rundt 7-8år så stakk eg tunga borti hengern vår OM VINTEREN! Frøys j*vlig godt fast ja. Og som den gangen eg skulle springe med flammer på skoene mine! Første gongen gjikk bra med å ha litt bensin under skoen og tenne på, og da vare det om å gjør å springe... Gjikk helt bra til den 3 gangen eg skulle prøve. Eg sølte litt da eg helte på skoen men eg sa skitt au og så tente eg på. Jett om det flamma opp da! Eg sprang som fa*n mens kameratan prøvde å slokke foten min! Endret 25. januar 2004 av luni Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Noe som skjedde for litt siden.. Var på storsenteret og var på vei til bilen etter 1 times shopping.. på vei mot parkeringshuset går jeg og mamma forbi maxi, og jeg nevnte at jeg trengte et kontantkort.. fikk bank-kortet hennes og hu sa at koden var 3147 (som den selvfølgelig ikke er). går til en ledig kasse, og der sitter den første dama jeg var sammen med.. hadde ikke prata med hu siden det ble slutt for 6-7 år siden.. ble litt rar inni meg, og fikk bare sagt "3147".. så sier hu "hææ?" og jeg bare; et telenor kontantkort.. 150.. hu ser ned i kassa, men hadde ikke flere.. så snur hu seg til den andre kassa å spør om de hadde telenor 150 der.. det hadde de. så kommer jeg på at jeg har netcom(!), og sier "umm, jeg mente netcom 150.." så drar hu fram et netcom kontantkort, jeg betaler og sier "hej då".. må være den flaueste greia jeg har vært med på.. tenkte faktisk å lage en tråd om "det flaueste du har gjort" etter den episoden, men jeg fikk aldri gjort det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå