FuLu Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Med fare for at dette kanskje er det mest idiotiske tråd jeg har startet, syntes jeg ideen var litt morsom Kom til å huske på noe "traumatisk" som skjedde meg som liten, husker ikke hvor gammel, 5 år kanskje. Uansett, jeg lå på gulvet under bordet sammen med mine søsken og så på TV (og nei, vi gjorde ikke noe spesielt under bordet, annet enn å se på TV ) Det som var på TV'en må ha vært noe som trengte min fulle oppmerksomhet, for jeg ble bæsjatrengt, men ville holde ut lengst mulig, fordi jeg ikke ville gå glipp av noe på TV'en. Men naturen kaller, og til et viss punkt klarer man ikke å holde seg. Så avgårde løper jeg på do, slenger meg ned og slipper løs jevelskapen. Men så dukker det opp en slags følelse, en tanke om et eller annet. Det er noe jeg har glemt. Dasslokket var ikke ÅPNET! Der sitter jeg i all min flause, tross alt ikke store karen, prøver å rydde opp, men det tar så lang tid, og jeg tørr ikke be om hjelp i den litt sære situasjonen. Og i min store overraskelse åpner broren min døra, kanskje fordi han lurte på hvor det ble av meg, eller kanskje han ville på do selv. Eneste jeg sa og forsvarte meg der og da var "Jeg trodde den var åpen". Haha, rart hva man husker Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg lå og drømte om at jeg var en Samurai kriger som kutta opp en Grandios pizza med samuraisverd og skrattlo av det, men det værste i denne lille historien er at jeg våknet og reiste meg opp mens jeg skrattlo ei stund etter jeg våknet.Dama våknet og trodde det hadde tørnet for meg. Men vet ikke om dette er det rareste jeg har gjort.... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg helte oBoy over hele kjøkkengulvet en gang. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg lå og drømte om at jeg var en Samurai kriger som kutta opp en Grandios pizza med samuraisverd og skrattlo av det, men det værste i denne lille historien er at jeg våknet og reiste meg opp mens jeg skrattlo ei stund etter jeg våknet.Dama våknet og trodde det hadde tørnet for meg. Men vet ikke om dette er det rareste jeg har gjort.... Hehe, ville sikkert slått an i Japan med lansering av Grandiosa der, med en samurai som slicer opp pizza'en for deg (De pleier jo være litt ekstreme der borte ) Men når du nevner samurai, så er det litt sært dette og. Jeg drømte at jeg var på en åpen slette med masse andre "samurai" liknende greier som jeg sloss mot. Bevegelsene var sånn sånn typisk tatt fra film. Til slutt er jeg omringet, alle hadde dannet en sirkel rundt meg og jeg var i midten. Men så kom det en annen som løste opp sirkelen og jeg var fri igjen. Det som gjør det hele skikkelig rart, var at broren min (ikke samme bror fra do-historien over ), hadde samme drømmen, og han var den personen i drømmen som løste opp sirkelen. Snakk om telepatisk drøm du Og når man først er innom rare drømmer (ok, drømmer er kanskje ikke noe det "rareste du har gjort", blir mer "det rareste du har opplevd"), hvor ofte drømmen man om at telefonen ringer, du svarer, også er det Gud på andre enden som sier "Hvordan går det?" Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Sprøe folk dere er. Noe meg og en kompis synes er SKIKKELIG fett (til tross til at vi er 18 år) er å fise som faan offentlig. Vi sto på busstoppet når TV-Sør sto og filmet de nye bussmetro greiene her i Kistiansand. Jeg sa til Ole, han kompisen, får jeg 100kr hvis jeg fjærter en skikkelig raggaz når de filmer oss? Han bare : LOL JA ****** HEHE I det han tv-sør kameramannen kommer og repotreren så snur jeg meg og fiser skikkelig til, gjett om de gikk vekk skikkelig fort Det var gøy, men fikk ikke noe penger Anbefaler alle å teste å fise i de mest absurde situasjonene, midt i klasserommet når alle jobber, ved siden av et gammalt ektepar, ved siden av kongen etc++ Lenke til kommentar
Mello Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Vel, jeg spiste en boks med fluor tabletter en gang, så skyldte jeg på broren min. Han ble kjørt til sykehuset, der han ble pompa litt, og måtte drikke saltvann i en uke Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Vel, jeg spiste en boks med fluor tabletter en gang, så skyldte jeg på broren min. Han ble kjørt til sykehuset, der han ble pompa litt, og måtte drikke saltvann i en uke LOL Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 VeXx: namm. Hmms, falt i sjøløvebassenget i Kristiansand Dyrepark da jeg var liten :| Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Gjemte meg i skapet 1 dagen da jeg begynte i barneskolen. Var redd for læreren... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Da jeg var liten pleide min mor å få meg til å ta fluortabeletter. Siden jeg ikke likte smaken på dem pleide jeg å stappe dem inn i nøkkelhullet på soveromsdøren min når ingen så det. Lenke til kommentar
Mello Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Vel, på barneskolen var jeg sjenert, og kjente få av de jeg begynte i klasse med på første året. Jeg nektet jo selvklart å følge med på noe av undervisningen, så jeg satt bakerst, bøyde ned pulten, og lekte med diverse turtles/GI.Joe figurer for meg selv. Om det her er rar oppførsel er jeg ikke sikker på... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Kødde ringte til Politiet 6 hverdag i en uke og sang pelle politibil sanger. Til vi fant ut av det var kjedelig, merkelig nok kom politet aldri Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Da jeg var omtrent 9-10 år var det meg og noen kompiser som skulle skremme en stakkar.... Vi fant ei gammal hytte med utedo, som vi gikk inn i. Jeg smelte døra igjen og ropte BUAARGGARhhhh et eller annet, det jeg ikke hadde regna med var at dørhåntaket ramla av, med den pinnen du trenger for og vri døra på utsiden. Ikke var det vinduer noe sted, ikkeno lys, ingenting. 2 begynte og grine, og jeg hadde klaustrofobi, Så etter masse dunking og kravling i mørket fant vi døra til do. Ut fra dolokket kom en liten skimring med lys, vi åpna lokket og så rett ned i septiktanken, MEN 1 meter ned var det planker som var spikret til veggen, og du kunne se rett ut i friheten. Jeg kasta meg nedi dassen så basj og unevnelige ting fløy, en av kompisene mine ble med og vi pælma løs på veggen, rev og slet... Han stakkaren som stod alene igjen på toppen prøvde og klemme seg oppi doen han og, men DA ble det trangt gitt, jeg hava til midjen i crap "bokstavelig talt". Da hørte vi noen som banket på ytterdøra, det var faren til en av kompisene mine som hadde kommet for og lete etter oss, vi hadde vel vært borte i et par tre timer tenker jeg. Da han fikk opp døra så han kun toppen av huet til sønnen sin stikke opp av utedoen "Kan tenke meg det synet", Vi fikk alle kjeft og måtte kaste klær og sko og bades i lange baner. Det kan umulig ha vært noe gøy for foreldrene våre Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Nå vasser jeg opp til midjen i spy her... Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg holder på å le meg ihjel Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 En annen ting var i militæret, vi var 6 stk som delte samme rom. og vi hadde vært på øvelse i 2 uker. Da vi kom hjem igjen var vi trøtte som fy og sovna ganske fort. Jeg våkna midt på natta av at en av kameratene mine på rommet lå og kravla under bordet med ag3`n. Jeg spurte forsiktig "Hva driver du med???" Da krøp han bort til senga mi med det VILLESTE utrykket jeg har sett noengang og sa "Hysj fienden er her! har du sett ham som bruker håndgranater til og sette opp telt med???". Jeg ble litt nervøs og sa gå og legg deg igjen du bare drømmer, da krøp han opp i senga igjen og sovnet.. Han huska ingenting om morgenen, men det skal jeg love deg jeg gjorde!! Noe av det merkeligste jeg har vært med på... Folk gjør de rareste ting når de går i søvne. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Det kan umulig ha vært helsebringende den do turen der! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg satte fyr på kjøkkenet når jeg var 6-7 år gammel, ved å stappe brødristeren full av tørkepapir. Svidde ned halve kjøkkenet før pappa fikk slokka det med brannvarsler (var tidlig på morran før de hadde stått opp). Så jeg begynte min satanist-karriere ganske tidlig. Oldskool. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Svidde ned halve kjøkkenet før pappa fikk slokka det med brannvarsler (var tidlig på morran før de hadde stått opp). Slukka brann med en brannvarsler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå