steinhun Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Dette er spørsmålet... WD ser jo knalltøff ut da, men er det bare utseendet jeg får for 500 kr ekstra? Noen som har peiling på dette? Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg leste en test i pcworld av sånne harddisker. WDen kom best ut pga godt utseende og fordi det er svært rask. Men hva som lønner seg for deg må du bedømme etter bruken. Hvis du bare skal lagre mp3er og filmer så er det ikke noe vits med en kjempe rask disk. Skal du derimot kjøre programmer fra den, kan de 500 kronene ekstra være verdt det. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Det var ikke av utseended den kom best ut, men ytelse og pris. Utseendet ble nevnt da den skiller seg en del ut, men om den skiller seg positivt eller negativt ut får være til den enkelte å avgjøre. One-Tech kom best ut hvis man prioriterte en disk som av fysisk størrelse var mindre, men samtidig basert på standard 3,5"-disk -- altså enklere å frakte med seg enn WD-disken. Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 HMM! Da har jeg installert disken i min pc, men det er så usannsynlig lav fart.. Når jeg bruker Total Copy, viser farten ca 5000KBps. Med båndbredden til USB2 burde vel denne være hvertfall 15-20 MBs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå