Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja nå har jeg hørt det og .Dama har et Netcom Talk abb og det er ca ei uke igjen til det er slutt på bindinga. SÅ derfor ringte Netcom henne og spurte om hun ville få 600 kr gratis ringetid, om hun bandt seg i 12 nye måneder. Har de problemer å holde på kundene sine Netcom? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
utspekulert. Samtidig som de sier ja til ny bindingstid så gir de jo fra seg retten til å kjøpe ny susidiert telefon også...

Vurdert tanken på at det er bedre for noen å motta 600 kroner, enn å kjøpe en telefon de ikke har bruk for? Synes det er bra at de gir forbrukeren valget jeg.

Lenke til kommentar

jaja hver sin smak....

jeg ville ikke tatt imot 10000 fra netcom om jeg så hadde fått det..

dessuten syntes jeg at alt som har med binding å gjøre kunne blitt avsluttet.. og at de selgerne kunne holdt seg for seg selv... ringer å plager folk på den måten... å tilbyr 600 kr.. snakk om å lure folk på den måten... å dette gjelder andre selskap oxo... hello f.eks ringte på hus tlf en gang... skjelte dem ut jeg.. hehe

Lenke til kommentar

ja jeg syntes den bindingen er kun får å lure folk... om man får avslag på faktura eller telefon så lønner det seg ikke hvis man ser helheten i det.. man taper faktisk på det..

dessuten så må du ut med det sinnsyke gebyret hvis man velger å avslutte kundeforholdet hos en operatør.. det er sykt...

jeg har selv binding på abn mitt men lurer på om jg ska ta den bort.. har aldri kjøpt tlf med binding eller operatørlås.. lønner seg ikke.. er min mening hvertfall . :green:

Lenke til kommentar

Og kven må ta støyten når kunde har lyst på ny telefon, når den telefonselgaren tilfeldigvis gløymte å sei noko om at du fråsa deg muligheiten til kjøp av rabbatert telefon.

Den netcomforhandleren som står i butikken (eg har fått eit par slike utskjelligar, eg forstår kunde godt og brukar kjeft vidare opp i systemet).

Avogtil skulle ein tru telefonselgarar satt allereie H****, for ein del av metodane er direkte utspekulerte.

og summen trudde eg var 1200( men i forhold til kva telefonene er sponsa (denne mnd) med ved 12 mnd binding er dette ein dårleg deal (så sant det ikkje er snakk om smallTalk då er det nokolunde ok)

mvh

JanEirik

nc-forhandler

PS

Tenk for ein idealsituasjonen Telefonselgarar sitt i. Du selger eit produkt og etterpå har du intet ansvar for det. Problem er det andre som må ta.

Tene pengar utan risiko kalles vel slikt.

Endret av Jankee77
Lenke til kommentar

Synes bindig er greit nok jeg,du får eksempelvis kjøpe T610 for 998.- mot bindig i 12 mnd med Netcom Talk...dvs.du sparer ca.2000.- i forhold til ny pris i butikk,abboet koster deg 1308-. på det året...kan ringe litt for 692-....men...frie tanker...frie mennesker...velg selv...ingen tvang :p

Lenke til kommentar

nei det er sant,men da er det viktigere at folk tenker mere over behovet sitt i forhold til abbo og i forhold til telefonen...mange bare godtar det og klager etterpå,nå kan det også sies at det er viktig av selger opplysere bedre sånn at folk ikke føler seg lurt...

Lenke til kommentar
Ja nå har jeg hørt det og .Dama har et Netcom Talk abb og det er ca ei uke igjen til det er slutt på bindinga. SÅ derfor ringte Netcom henne og spurte om hun ville få 600 kr gratis ringetid, om hun bandt seg i 12 nye måneder. Har de problemer å holde på kundene sine Netcom? :D

Hei!

Jeg har fått 1.000,- rabatt fra netcom fordelt på 12 mnd. med 12 mnd. ny binding. Har selv SmallTalk.

Ring og prut!!!!!

EAK

Lenke til kommentar

Har ei vennine som kjøpte en mobil med 12 eller 18 måneders netcom binding engang( det er en stund, eller mange år siden) Uansett så sa hun ihvertfall opp etter den tiden og overførte nummeret sitt til et annet selskap som var mye billigere, mne ikke så kjent.. ( stefaren hennes leter alltid etter billigere abo. , nå har hun chess) Og en dag så ringte netcom henne med masse spørsmål om hvorfor hun hadde sagt opp osv... Desperate.. De prata en halvtime eller noe og da var hu lei og bare sa at hu ikke hadde tid og måtte legge på...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...