elbajong Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg har en Acer TravelMate 291LCi. Jeg dreiv å installerte programmvare også måtte jeg restarte. Men når maskinen skulle opp var det sånn at den på en eller annen måte feila når den lasta opp BIOS, og da ble allting svart. Prøvde å restarte den igjen, jeg får ikke engag opp oppstartsbilde til Acer engang, der jeg skal trykke F2 for å gå til BIOS. HJELP! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Ring acer support, de kan nok hjelpe... Endel acermaskiner har riktignok problemer med hovedkortet, som gjør at man ikke alltid kan skru maskinen av/på... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Endel acermaskiner har riktignok problemer med hovedkortet, som gjør at man ikke alltid kan skru maskinen av/på... Det er nok en av de feilene som kommer i mappen "alvorlige feil". Kanskje denne feilen ligger i "ubetydelige feil"-mappa hos acer? Jeg mener, det kan jo ikke alltid være nødvendig å slå på maskinen? De er jo ikke laget for å slås av og på hver dag liksom.... DrE Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Har selv hatt et lignende problem med min Amilo D1840. Den hadde stått på en stund og gikk i hvilemodus. Da jeg skulle avslutte hvilemodus kom den ingen vei, på skjermen kom den noen små glimt av pulserende lys helt nederst. Skrudde den av og på igjen, akkurat samme. Tok ut strømkabelen, startet den på nytt og da fungerte den. Snodig, men har ikke hatt lignende problem siden det. Beklager om jeg ikke var til så mye hjelp, men det burde vel være en garantisak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå