Suppelars2k Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 ... og du kunne ikke ha tenkt over det FØR du spamma ned tråden? RAWR! (... og ja, dette ble akkurat like spammy, kunne bare ikke holde det inne.) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 hadde glemt denne, men den dukket opp plutselig på random i winamp, "halv-norsk": Secret Garden - White Stones Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Selv om jeg ikke har hørt 70% av platene på lista, og med all respekt for Kowalski, synes jeg det er litt rart at ikke Jimi Hendrix er med. Han rakk desverre ikke å gi ut så altfor mye, men mannen var jo genial. Secret Garden - Once in a red moon, er savnet på den norske. Ellers skal jeg ikke blande meg altfor mye inn, siden jeg ikke har grunnlaget og kompetansen - og ikke minst pengene til å kjøpe alle platene jeg har lyst på. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Klart - Jimi Hendrix er et beist av en artist, og han skulle man gjerne fått plass til. Selv elsker jeg hans perverse versjon av Star Spangled Banner fra Woodstock, en ekstrem øvelse i gitargymnastikk. Are You Experienced? er et mesterstykke av en skive, og den hadde fint gått inn på min 100-liste. Secret Garden derimot kjenner jeg lite lidenskap over. Løvlands hårmanke er jo imidlertid så drøy at den fjerner all fokus fra musikken, så det er mulig jeg tar feil her. Tar imot all kritikk for dette edit: Etter en liten handlerunde eier jeg nå alle de 65 skivene på lista mi, manglet et par. Skamme seg - men nå er det greit. Uff og uff. Endret 29. januar 2004 av Kowalski Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Etter en liten handlerunde eier jeg nå alle de 65 skivene på lista mi, manglet et par. Skamme seg - men nå er det greit. Uff og uff. Mmm, her er det mye bra referanser til konge-musikk. Nå må jeg bare få pisket litt på den lille hjernen min slik at dette cd_recommend jeg k'uker rundt med kan komme opp og stå. Kvalitetstråd, Kowalski! Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Se der, takk for det. Takker og bukker til alle som poster her også, og gjør den interessant å lese (dette burde jeg jo postet om noen dager, for å bumpe.. do'h!) Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Atomic bump! Jeg drar opp denne tråden for å tipse de av dere som er interessert om at dere nå kan stemme frem tidenes beste skiver. Platekompaniet har en konkurranse gående hvor alle som stemmer, enten i butikk eller på nett, er med i trekningen om 100 skiver. Og det hadde jo vært gøy om de som avgir stemmer tar seg bryet med å legge sine lister i denne tråden også, så får vi noe å prate om Platekompaniets topp 100-konkurranse Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 oooh oooh!! Tror jeg må ta meg litt tid på denne, printe ut nominasjons listene og sette meg ned med headset, en bunke skiver og penn+papir! ME WANTY SKIVER! Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Stemte for flere dager siden jeg Savnet en del skiver på listen deres desverre. Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Platekompaniet har en konkurranse gående hvor alle som stemmer, enten i butikk eller på nett, er med i trekningen om 100 skiver. Og det hadde jo vært gøy om de som avgir stemmer tar seg bryet med å legge sine lister i denne tråden også, så får vi noe å prate om Ja, men veit du kva som er endå gøyare? Rate Your Music (.com). Eg har utlevert rubbel og bit av mitt på RYM dei siste dagane: http://rateyourmusic.com/~Ganske Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Ganske stilig, Ganske : ) Eriond: Hvilke savner du da..? olsen: Om du bor i en større by, så er det ikke verre enn å anskaffe seg papirversjonen som ligger bak disken i alle forretningene. Du kan jo eventuelt printe pdf- eller word-dokumentene som ligger ute på platekompaniet.no Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 ... og noko av det som er stilig med RYM er at du kan samanlikna platesamlinga di med andre sine samlingar, for å få tips om liknande musikk. Det er faktisk ein del nordmenn der, men jo fleire jo betre. (Var det eit hint? Ja ) Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Det er jo en formidabel jobb å legge ut hele samlingen, og samtidig vurdere alle til en karakter.. Men jeg skal se nærmere på det, har sett siden før og det virker jo spennende. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Ganske stilig, Ganske : ) Eriond: Hvilke savner du da..? olsen: Om du bor i en større by, så er det ikke verre enn å anskaffe seg papirversjonen som ligger bak disken i alle forretningene. Du kan jo eventuelt printe pdf- eller word-dokumentene som ligger ute på platekompaniet.no det finnes ikke PK i Ålesund Men jeg tok meg til rette på jobb og printet ut noen og tjue sider. Har gått gjennom internasjonal nå og strøket det jeg ikke har hørt om og det som suger, og står igjen med en god del som jeg må få ned på papir og vurdere videre. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Eriond: Hvilke savner du da..? jeg synes det er helt latterlig at 50cent er på listen med sitt ene album mens man finner 0 album av Lee Perry. norske skiver som jeg synes burde vært med (mulig jeg overså): life...but how to live it so much hate israelvis Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 det finnes ikke PK i Ålesund Hmm, er ganske sikker på at jeg har handla på PK i Ålesund Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 det finnes ikke PK i Ålesund Hmm, er ganske sikker på at jeg har handla på PK i Ålesund nææh, her er tre musikkverket butikker, en musikkavdeling på libris og Free Record Shop. Også er her vel ei bruktsjappe litt bortgjemt i enden av kirkegata. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Synes bare jeg skulle nevne noen artister som fortjener å være med på denne listen...i allefall min: Tror ikke de er nevnt før uten om nirvana.. Nirvana - Nevermind Dire Straits - Brothers in arms R.A.T.M. - R.A.T.M Pantera - Cowboys from hell Jeg kan jo også legge til Kiss og U2, for om ikke jeg nevner dem kommer garantert noen andre til å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå