Gå til innhold

LCD display til 300kr!

Anbefalte innlegg

hallo, tenkte og skaffe meg LCD display til PC.. så fant jeg Dette , er det et byggesett eller er et ferdig byggd? og om det er et bygge sett, er det noen som har en plass jeg kan lese hvordan jeg bygger det sammens?

------------------------------------------------------------------------------------

På forhånd TAKK

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror det bare er selve lcd displayet, hvis du sjekker hammar så ser du at ferdig montert lcd display er oppe i over 500 lappen. så slik som jeg ser det er det bare selve lcd displayet UTEN kontrollerkort.. men hvis du vil lodde selv, finnes det egne "kit" for det som er billigere enn ferdig montert.. :yes:

Endret av bakemesterharepus
Lenke til kommentar
tror det bare er selve lcd displayet, hvis du sjekker hammar så ser du at ferdig montert lcd display er oppe i over 500 lappen. så slik som jeg ser det er det bare selve lcd displayet UTEN kontrollerkort.. men hvis du vil lodde selv, finnes det egne "kit" for det som er billigere enn ferdig montert..  :yes:

uten kontrollerkort? hvor kan jeg kjøpe det da? og hva er prisen? :cry:

Endret av Zipp0
Lenke til kommentar

Jeg trenger ikke mere hjelp nå :) jeg fant ut av det, det er LCD uten kontrolkort, med kontrolkortet koster det 500,- , om det ikke er noe mere enn de to tingene jeg trenger så er jeg ferdig her :)

----------------------------------------------------------------------------------------------

Takk for hjelpen alle sammen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...