Zipp0 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 hallo, tenkte og skaffe meg LCD display til PC.. så fant jeg Dette , er det et byggesett eller er et ferdig byggd? og om det er et bygge sett, er det noen som har en plass jeg kan lese hvordan jeg bygger det sammens? ------------------------------------------------------------------------------------ På forhånd TAKK Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Trur det er ferdibygd ja... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 strengt talt er det et byggesett i den forstand at du må lodde på ledningene til parallellporten selv. Du finner en guide på Gideon Tech Lenke til kommentar
klikko Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 er garantert ferdig montert... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) tror det bare er selve lcd displayet, hvis du sjekker hammar så ser du at ferdig montert lcd display er oppe i over 500 lappen. så slik som jeg ser det er det bare selve lcd displayet UTEN kontrollerkort.. men hvis du vil lodde selv, finnes det egne "kit" for det som er billigere enn ferdig montert.. Endret 23. januar 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) tror det bare er selve lcd displayet, hvis du sjekker hammar så ser du at ferdig montert lcd display er oppe i over 500 lappen. så slik som jeg ser det er det bare selve lcd displayet UTEN kontrollerkort.. men hvis du vil lodde selv, finnes det egne "kit" for det som er billigere enn ferdig montert.. uten kontrollerkort? hvor kan jeg kjøpe det da? og hva er prisen? Endret 23. januar 2004 av Zipp0 Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg trenger ikke mere hjelp nå jeg fant ut av det, det er LCD uten kontrolkort, med kontrolkortet koster det 500,- , om det ikke er noe mere enn de to tingene jeg trenger så er jeg ferdig her ---------------------------------------------------------------------------------------------- Takk for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Er displayet 20 cm bredt? Fikk lyst å skjære hull til et i fronten på caset mitt, men mitt case er bare 21 cm bredt.. Lenke til kommentar
vette Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Displayet er 98x60mm og har 20 tegn og 4 linjer. Selve displayet 95x40mm Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 man bruker og sette det i 2 brønner til CD rom da, så da vet du vell om du har plass.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå