Evilman Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 tja asus lever en del bra ting. men med shapire får du også en del gode bundle. og ganske identiske. og i og med at dere er ganske hl 2 fikserte hvorfor ikke smelle til på ett shapire du får tross alt gratis versjon av spillet. og da kan du egentlig slå av 400 kroner fordi det er det spillet koster. Lenke til kommentar
ToXciK Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 tja asus lever en del bra ting. men med shapire får du også en del gode bundle. og ganske identiske. og i og med at dere er ganske hl 2 fikserte hvorfor ikke smelle til på ett shapire du får tross alt gratis versjon av spillet. og da kan du egentlig slå av 400 kroner fordi det er det spillet koster. Du får HL2 med Asus 9800XT og. Lenke til kommentar
Protac Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg kjøpte meg et Sapphire 9800XT pga driverne, forstod det slik at "overdrive", og andre ting med Asus krever at man må bruke drivere fra Asus. Regnet med at ting som Omega driverne er mer kompatible med Sapphire enn Asus. Lenke til kommentar
Zvinx Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 ASUS RADEON 9800 XT, DET EIER ALT OG ALLE.....! Gleder meg sinnsvakt til HL2:-D Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Abit har jo også kommet med Radeon 9800XT kort nå, noen som har vært borti dem eller? Vil tippe at de er ganske greie til overklokking, ettersom det er noe Abit satser sterkt på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå