Lunatic Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Dette høyrest ut som IBM Deskstar 60GXP. Då skal det vera ein jumper på baksida av disken som stiller inn noko som vert kalla "32 GB Clip". Jumperen finn du på same staden som jumpere for Master/Slave setting. Dette er sett til default frå fabrikken, har hatt same problemet her. Deaktiver "32 GB Clip" Lenke til kommentar
teez Skrevet 12. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2002 Ja, jeg fant jumperne, hva skal jeg gjøre med dem, skal jeg fjerne dem eller skal jeg bytte på hvordan de står.... enlighten me :smile: Lenke til kommentar
Lunatic Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Quote: teez skrev (2002-03-12 17:52):Ja, jeg fant jumperne, hva skal jeg gjøre med dem, skal jeg fjerne dem eller skal jeg bytte på hvordan de står.... enlighten me :smile: Forutsett at innstillingane er dei samme hos deg som hos meg, skal du bruke "16 heads,device 0", dvs jumpere loddrett på første og siste pin-rekke. Illustrasjon øverst til venstre over IDE-kabeltilkobling. Ta ein kikk, eg har diverre ikkje ein disk framme nett no, men eg trur det var slik det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå