DXT Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hei. Har en film som VideoCD som er pakka i 3xbin+cue filer. Hvordan får jeg brent delene inn på en DVD slik at filmen blir sammenhengende når man kjører den i DVD-spilleren? Takker for svar! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Tenk på bin filer som litt annerledes zip filer.. Pakk de ut ved hjelp av ISO buster, eller hvis du trenger litt ekstra funksjonalitet, som brenneprogram, cd mounting osv kan du gå for Alcohol Soft 120%. I og med at du har en vcd film, så ligger selve filmen på hver cd i en mappe som heter MPEGAV. I denne mappen er det en film som heter AVSEQ01.dat. Hvis jeg ikke tar helt feil kan du bare bytte endelse til .mpg, hive den inn i virtualdub, og joine den sammen med de andre cd'ene. Tho er jeg ikke sikker på dette da, så det kan jo noen andre svare på Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 http://www.afterdawn.com/guides/archive/bi...e_with_nero.cfm Prøv denne linken her så finner du det utt Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Du brenner de ut med nesten hvilket som helst brenne program... jeg bruker bare Daemon tools Lenke til kommentar
DXT Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Takker for svar Jeg vet jeg kan extracte dem med ISO-buster, men jeg tenkte på noe enklere enn det slik at jeg slipper å extracte 6 bin-filer før jeg kan brenne dem ut, at brenneprogrammet tar seg av det altså Lenke til kommentar
guom Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Kan man ikke bare brenne direkte med Nero?? Har gjort det hele tiden jeg. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Man kan brenne de direkte med nero jo. Tror nyeste versjon av WinRAR tar bin filer. Er ikke sikker tho. Lenke til kommentar
DXT Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Kan man ikke bare brenne direkte med Nero?? Har gjort det hele tiden jeg. Mener du at jeg bare kan dra bin+cue filer inn fra exploreren i Nero så blir innholdet brent og ikke selve bin+cue filene? Husk jeg skal brenne 5-6 cder, eller bin+cue filer inn på samme dvd.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 kan brenne dem som bin cue å bruke deamontools til å lage en virtuell cdrom på pcen Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 kan brenne dem som bin cue å bruke deamontools til å lage en virtuell cdrom på pcen Personlig synes jeg alcohol 120% er mye bedre enn deamon tools. Subjektiv mening... Lenke til kommentar
DXT Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 kan brenne dem som bin cue å bruke deamontools til å lage en virtuell cdrom på pcen Ja, men nå var planen min å gjøre sånn at man slipper noen annen programvare enn dvd-player software for å spille dem av... og kanskje slik at dem fungerer i dvd-spiller også hvis man har en svhs-film på f.eks 2 cder... Lenke til kommentar
guom Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Kan man ikke bare brenne direkte med Nero?? Har gjort det hele tiden jeg. Mener du at jeg bare kan dra bin+cue filer inn fra exploreren i Nero så blir innholdet brent og ikke selve bin+cue filene? Husk jeg skal brenne 5-6 cder, eller bin+cue filer inn på samme dvd.. ok, da er jeg ikke helt sikker. Endret 26. januar 2004 av guom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå