b_cybe Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg lurte på hvis jeg gikk til anskaffelse av en amerikansk xbox (som jeg seff har tenkt til å chippe...), kan jeg da bare plugge ut den amerikanske strømledningen eller må jeg ha et typisk "reise"adapter? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Tror nok du må ha en 220-110v omformer. X-Box tar strømmen rett fra støpselet til psu, og så vidt jeg har sett, finnes det ingen rød bryter på X-box'en. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 takker for svar! Ser nå i etterkant at jeg var mer trøtt en jeg følte meg! Mente nemmelig ENGELSK versjon Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Men hvis man skifter ut strømforsyningen skulle det vel gå glatt? Men da koster det jo noen hundringser til, med mindre man finner en billig xbox med defekt hovedkort (men disse koster jo like mye som en ny xbox på qxl så... ) Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) engelsk versjon er som norsk versjon. PAL. Helt lik. Europeisk. USA har NTSC. Endret 25. januar 2004 av TorgeirS Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Men bruker de 220V i England? Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 er ikke sikker, men de har andre støpsel i det minste... Lenke til kommentar
tommis Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Storbritania bruker 220-230V, men et annet støpsel som sagt tidligere. Hvilket land bruker hva? http://www.iagora.com/itravel/tools/conv/electric_cnv.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå