Caliber Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hei. Har en p4 2.8ghz med en nyinnkjøpt Zalman ZNPS7000ACU cpu-kjøler. Vurderer å ta av kjøleren og rense cpu'en grundigere, men tror jeg leste et sted at hvis man tar av kjøleren vil den ikke gi samme effekt som førstegangsinstallasjonen når den bli installert igjen, har noe med designen å gjøre? Er det noe sannhet i dette utsagnet, vil den ikke fungere like godt hvis jeg fjerner den og installerer igjen? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Det gjelder vist du demonterer selve kjølere(Skrur den i biter,se bildet.) Da vil du ikke få den plan igjen p.g.a den er maskinert etter at den er presset sammen,likt den på bildet er... Har ingenting med monteringen på CPU å gjøre,skal funke like bra om du ta den av og på +100 ganger.. Typo Endret 23. januar 2004 av taz Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Takk for svaret. da renser jeg CPU skikkelig senere i dag! Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå