avtrekkeren Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 For snart en måned siden kjøpte jeg en router på Elkjøp da den gamle min ikke funka - det var lille julaften, og jeg måtte ha en router fort... I dag, noen minutter over tolv - da jeg skulle ordne noe port forwarding til min lokale ip - frøs den plutselig etter at jeg trykka "apply changes" (har aldri skjedd tidligere) - og internett forsvant - jeg måtte restarte den manuelt for å få internett opp igjen... Jeg kom da fortsatt inn på setupen til routern, og prøvde på nytt å sette port forwarding... Da frøs den plutselig på nytt - og nettet datt ned... Jeg måtte restarte den manuelt igjen for å få internet opp på nytt... Og nå kommer jeg ikke inn på setup i det hele tatt, men internet funker i hvertfall... Har prøvd å resette routern fysisk på reset-ting bak på routern, men får fortsatt ikke koble til setupen... Litt ironisk er det kanskje at dette som sagt bare skjedde noen få minutter etter tolv... Hvorfor ironisk? 30-dagers-retur garantien gikk ut klokka 00:00... Uansett hvis det er noe feil på rutern bør jo det gå på garantien, men det blir sikkert et h... slit og blir sikkert å ta lang tid :/ - hadde dette skjedd i går hadde jeg bare sagt "penga tilbake"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå