beeed Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Hoppsann, jeg driver å konstruerer hjemmesiden til Clanen jeg representerer. På hjemmesiden kunne det være kult å ha opptak av av teamworket vi gjør i noen av spillene våres. Derfor spør jeg; er det noen som vet en måte jeg kan få tatt opp fra tv'en til et digital kamera jeg har tilgang til, eller er det andre billige løsninger? Takker for alle svar! Endret 23. januar 2004 av beeed Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Du kan jo prøve å bare koble PS2'en gjennom video'en. Burde jo funke det.. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Ville det ikke virket hvis du hadde et tv-kort? Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hvis du har tilgang til et DV-kamera med analog video inngang og du har Firewire så har du jo en enkel løsning der. Hvis du ikke har det så må du nok ty til video-kort eller skjermkort med tv-inn gang. Lenke til kommentar
beeed Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Kanskje et dumt spm, men hva er et DV-kamera? Og kobler jeg da DV-kameraet direkte til firewire porten på PS2en da? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Du kan jo prøve å bare koble PS2'en gjennom video'en. Burde jo funke det.. Det skal funke,har prøvd det selv,men det er en stund siden nå Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Kanskje et dumt spm, men hva er et DV-kamera? Digitalt videokamera som bruker DV-kassetter som opptaksmedia. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Du kan jo prøve å bare koble PS2'en gjennom video'en. Burde jo funke det.. Det skal funke,har prøvd det selv,men det er en stund siden nå Edit: Det FUNKER! Lenke til kommentar
beeed Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Du kan jo prøve å bare koble PS2'en gjennom video'en. Burde jo funke det.. Det skal funke,har prøvd det selv,men det er en stund siden nå Edit: Det FUNKER! Husk at det skal legges ut på nettet i et format som passer dette, blir vel en del omveier om man skal ta det opp på VHS-kasetter først. Eller kanske det er noe jeg missforstår? Men jeg har AV-adapteret til Sony som de har laget til PS2'en for at man bla. skal kunne bruke G-con2 sammen med SVHS- og RGB-kabelen deres... går det aventuelt ann å koble digitalkameraet direkte til denne? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Ville det ikke virket hvis du hadde et tv-kort? Funker phett det. Lenke til kommentar
beeed Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Ville det ikke virket hvis du hadde et tv-kort? Funker phett det. Hvordan ville dette funke da? Opptaks program eller noe sånt da. Slik at man kan ta opp rett fra tv'en? Men jeg har AV-adapteret til Sony som de har laget til PS2'en for at man bla. skal kunne bruke G-con2 sammen med SVHS- og RGB-kabelen deres... går det eventuelt ann å koble digitalkameraet direkte til denne? Noen som vet dette? Beklager at jeg spør så mye, men har bare tilgang til digitalkameraet for en kort periode. Da er det på en måte greit å ha ting helt klart for seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå