Gå til innhold

Opptak av mine PS2 spill

beeed

Anbefalte innlegg

Hoppsann, jeg driver å konstruerer hjemmesiden til Clanen jeg representerer. På hjemmesiden kunne det være kult å ha opptak av av teamworket vi gjør i noen av spillene våres.

Derfor spør jeg; er det noen som vet en måte jeg kan få tatt opp fra tv'en til et digital kamera jeg har tilgang til, eller er det andre billige løsninger?

Takker for alle svar!

Endret av beeed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan jo prøve å bare koble PS2'en gjennom video'en. Burde jo funke det..

Det skal funke,har prøvd det selv,men det er en stund siden nå

Edit: Det FUNKER! :yes::cool:

Husk at det skal legges ut på nettet i et format som passer dette, blir vel en del omveier om man skal ta det opp på VHS-kasetter først. Eller kanske det er noe jeg missforstår?

Men jeg har AV-adapteret til Sony som de har laget til PS2'en for at man bla. skal kunne bruke G-con2 sammen med SVHS- og RGB-kabelen deres... går det aventuelt ann å koble digitalkameraet direkte til denne?

Lenke til kommentar
Ville det ikke virket hvis du hadde et tv-kort?

Funker phett det.

Hvordan ville dette funke da? Opptaks program eller noe sånt da. Slik at man kan ta opp rett fra tv'en?

Men jeg har AV-adapteret til Sony som de har laget til PS2'en for at man bla. skal kunne bruke G-con2 sammen med SVHS- og RGB-kabelen deres... går det eventuelt ann å koble digitalkameraet direkte til denne?

Noen som vet dette?

Beklager at jeg spør så mye, men har bare tilgang til digitalkameraet for en kort periode. Da er det på en måte greit å ha ting helt klart for seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...