genser Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Rockerzonacid (aner ikke hvorfor de fant ut at det skulle være navnet) er en Sof2 klan med 5 medlemmer, hvorav 4 er tyske og sistemann er meg. Dog vi alle har spilt sof2 lenge er klanen ganske ny, men lederen (Boogieman) virker engasjert og jeg har troa på at det kan bli en bra klan. Gametype er altså demolition. Hvis du er interressert, sjekk www.rockerzonacid.com, skriv her eller send meg PM. Du vil da bli tatt med på tryout. På sof2 er jeg =r:o:a= Are, og spiller met på Gameservers.net (6). Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 er det noen som spiller sof2 fortsatt a... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Spiller SOF2 som aldri før. Har du begynt å bli lei sof2 b0rse? Lenke til kommentar
z0uLess Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg er like aktiv som alltid. Spiller med noen svensker som kaller seg WasteD (#WasteD|) ...problemet er at det er så få gode norske sof2-spillere igjen. Neste sesong veit jeg ikke hvordan jeg skal stille med landslag på clanbase! Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 er det noen som spiller sof2 fortsatt a... Er vel på tide å oppdatere siggen din hvis du ikke spiller SoF2 lenger Dessuten så suger COD hardt Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 SoF2 er altid best. men ingen spiller det. CoD ROX så STFU Lenke til kommentar
jaengevik Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hvor spiller dere dah? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå