rikkmund Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Har en Apacer og en Twinmos 512 rambrikke. Begge er 2700. Lurer på om disse kan kjøres samtidig? Isåfall skal de sitte på noen spesielle plasser? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 De skal kunne kjøres samtidig, om du skal ha dual skal de stå i spor 1 og 3 så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Har i begge nå, men biosen finner bare en av de tydeligvis da oppstarten viser bare 512 mb ram. Viss en av de ikke funker, skulle ikke da systemet låse seg ved oppstart og komme med beepe lyder? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Har i begge nå, men biosen finner bare en av de tydeligvis da oppstarten viser bare 512 mb ram. Viss en av de ikke funker, skulle ikke da systemet låse seg ved oppstart og komme med beepe lyder? Er begge dual eller single sided? Ta en titt i manualen din å se hvordan hovedkortet ditt takler dette. EDIT: Systemet trenger ikke henge selv om den ikke får kjørt begge brikkene. Endret 23. januar 2004 av lperik Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Begge er Dual. Står at Hk støtter dette. Lurer på om jeg ikke fikk en defekt Twinmos fra komplett. Funka ikke på et annet Nforce 2 hk jeg prøvde heller. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Begge er Dual. Står at Hk støtter dette. Lurer på om jeg ikke fikk en defekt Twinmos fra komplett. Funka ikke på et annet Nforce 2 hk jeg prøvde heller. Om det ikke funker med kun twinMOS brikka i ditt hovedkort heller er det nok det som er feilen ja. Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Nope. funka ikke med bare Twinmosen heller. Kjipt for det er så vanvittig mye bedre med 1024........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå