Gå til innhold

Nokia'er som eksploderer

Anbefalte innlegg

Var innom Mobilverkstedet i dag og overhoerte en samtale mellom dem og en kunde som hadde faatt mobilen sin oedelagt.

Den hadde lagt paa bordet og pluselig hadde den begynt aa brenne (!)

Det var ett stort svart brent hull bak paa mobilen (halve mobilen var crisp), saa det var tydlig det nok engang var batteriet som var tatt kvelden og bestemte seg for aa ta selvmord.

Vi kan jo ofte lese i avisen om Nokia'er om eksploderer osv, men hvor stort er egentlig dette problemet?. Det er jo bare ett faatall som gidder og gaa til avisen og klage saa her er det store moerketall. Skulle gjearne visst hvor stort dette problemet egentlig er for Nokia.

Har egentlig trodd at dette var ett nesten ikke eksisterende problem og at sjangsen var utrolig liten for at noe slikt kunne skje, men etter aa ha sett det med egne oeyner saa maa jeg si at jeg er litt skeptisk. Jeg kommer iallefall til tenke meg om hvor jeg legger mobilen min foer jeg gaar og legger meg.

Endret av bergetun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du kansje hørt om noen andre tilfeller?? Ikke det nei?

Da er det sikkert ikke så stort problem som om du lurer på!

For alt vi vet kan han ha tømt på bensin og tent på...

Vi har lest om et par det har skjedd med, og jeg var på Expert på Åsane Senter i Bergen, og der var det en som kom inn med en "sprengt" 5100, med orginal batteri og alt, så tror nok det er flere enn det de fleste tror.

Han hadde snakket i den, og så tok den fyr og gikk i luften.

Lenke til kommentar
enig med deg...

ps. var d ikke en fyr herom dagen som hadde brennt sin 7250(i)???

Ja det hørte jeg også! Etter hva jeg hørte, så mistet han den i snøen da han skulle gå ut av bilen, etter å ha latt den tørke i en snor foran peisen ble mobilen unormalt myk og bøyelig. (Dårlig plastikk?)

Kort etterpå tok hele huset fyr og eieren fikk syfilis. Nokia er brannbomber.

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar
walter_melon Skrevet 24/01/2004 : 15:28

Kort etterpå tok hele huset fyr og eieren fikk syfilis. Nokia er brannbomber.

Fikk eieren syfilis ? er ikke syfilis en kjønnsykdom? :scared: Hvordan fikk han dette av Nokian som brant opp? :wow::wow:

Lenke til kommentar
Døøøh...når man bruker over 3000 på en mobil så forventer man jo at skal tåle litt.. :no: Jeg for min del skal ikke ha Nokia mer etter denne rystende opplevelsen.

Kan noen tipse vg for meg? "Glohet Nokia gir kjønnssykdom til asiatisk stakkar"

[iRONI]_[/iRONI]

Du kan ikke forvente at mobilen skal overleve når du omtrent putter den i peisen...

Lenke til kommentar
Døøøh...når man bruker over 3000 på en mobil så forventer man jo at skal tåle litt..  :no: Jeg for min del skal ikke ha Nokia mer etter denne rystende opplevelsen.

Kan noen tipse vg for meg? "Glohet Nokia gir kjønnssykdom til asiatisk stakkar"

[iRONI]_[/iRONI]

Du kan ikke forvente at mobilen skal overleve når du omtrent putter den i peisen...

Vet ikke helt om du har falt helt av lasset her eller om du bare totalt ødelegger morsomheten min...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...