joro Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 I blandt så foregår det både opplasting og nedlasting på linja uten at jeg aktivt bruker. Jeg klarer ikke å finne ut hva som lager trafikken. Finnes det programvare som kan finne ut av hva som bruker linja? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Netlimiter Endret 22. januar 2004 av Blib Lenke til kommentar
notarget Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Netlimiter ja. Og den anbefales! Kan velge hvor mye kb/sec ut og inn du vil ha på hvert program. DC, KAZAA fks Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Netlimiter funker som sagt bra.. Men det er ikke bra å ha det på maskina når du bruker dc++.. ble kicka fra en hub da en op fant netlimiter installasjonsfil hos meg Lenke til kommentar
fAight Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 ikke share stedet der du har netlimiter filer da? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Her er forresten en link: Netlimiter Lenke til kommentar
joro Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 netlimiter var akkurat det programmet jeg trengte, tusen takk Lenke til kommentar
fAight Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 I blandt så foregår det både opplasting og nedlasting på linja uten at jeg aktivt bruker. Jeg klarer ikke å finne ut hva som lager trafikken. hm....det kan godt hende du har sno spy- adware filer som utnytter båndbredden din. Kjør en anti-virus-sjekk, adware og spybot-programmer, kanskje de finner noe og fjerner det... Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Netlimiter funker som sagt bra.. Men det er ikke bra å ha det på maskina når du bruker dc++.. ble kicka fra en hub da en op fant netlimiter installasjonsfil hos meg Hehe, jeg også Men flyttet den lett over i en katalog om ikke var delt Så trykket jeg lett på "refresh file list". hehehe Lenke til kommentar
fAight Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 ja, nemlig ...enkelt og greit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå