Gå til innhold

probl. etter overklokking

haakka

Anbefalte innlegg

jeg klokka cpuen min i dag vet hjelp av Fuzzy logic 4. da jeg ikke har peiling, trykket jeg på auto overclock. (jeg her en intel P4 1.8 ghz, da denne ble overklokket til 2.5. er dette mye? systemet ble stabilt, men når jeg skulle spille generals, fikk jeg denne feilmeldingen: you have encountered a serious error.

serious errors can be caused by, viruses, overheated hardware and hardware that does not meed the minimum spesifications. hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klokk ned til normalt igjen selvfølgelig............

Og hvis du på død og liv skal klokke, så klokk ikke med "hue under arma".............

Gå små steg ad gangen......

Selv om 1,8 GHz'ern er sinnsykt overklokkbar, så er 2,5 GHz i meste laget for den. Vær fornøyd om du kommer til 2,1 - 2,3 med boxed kjøler.....

Lenke til kommentar

når jeg skulle spille generals, fikk jeg denne feilmeldingen: you have encountered a serious error.

serious errors can be caused by, viruses, overheated hardware and hardware that does not meed the minimum spesifications. hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Bruk manualen til hovedkortet ditt. Der står det forklart.

Men litt kort info; På hovedkortet ditt er det en jumper som har tre pinner. På to av disse pinnene sitter det en plastkapsel. Denne flytter du slik at den dekker den pinnen som opprinnelig ikke hadde noen plastkapsel på (+ den nærmeste pinnen). Deretter setter du plasthetten tilbake der den stod før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...