haakka Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 jeg klokka cpuen min i dag vet hjelp av Fuzzy logic 4. da jeg ikke har peiling, trykket jeg på auto overclock. (jeg her en intel P4 1.8 ghz, da denne ble overklokket til 2.5. er dette mye? systemet ble stabilt, men når jeg skulle spille generals, fikk jeg denne feilmeldingen: you have encountered a serious error. serious errors can be caused by, viruses, overheated hardware and hardware that does not meed the minimum spesifications. hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Har jeg vært deg igjen, så sett den på normal igjen, så prøve og spille. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 har gjort det Lenke til kommentar
haakka Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 kan jeg ha skadet cpu`en? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Nei, det har du nok sikkert ikke gjort. P4 1,8 GHz'ern er en robust liten sak.............:-) Lenke til kommentar
haakka Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 men hva skal jeg gjøre da? (btw: er 700mhz mye med vanlig boxedvifte?) Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Klokk ned til normalt igjen selvfølgelig............ Og hvis du på død og liv skal klokke, så klokk ikke med "hue under arma"............. Gå små steg ad gangen...... Selv om 1,8 GHz'ern er sinnsykt overklokkbar, så er 2,5 GHz i meste laget for den. Vær fornøyd om du kommer til 2,1 - 2,3 med boxed kjøler..... Lenke til kommentar
haakka Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 jaok men jeg her klokka den ned igjen. er det nå mer jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hva er problemet ditt da............!? Lenke til kommentar
haakka Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 når jeg skulle spille generals, fikk jeg denne feilmeldingen: you have encountered a serious error. serious errors can be caused by, viruses, overheated hardware and hardware that does not meed the minimum spesifications. hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Får du dette etter at du har klokka ned også da......? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Åpne Fuzzy Logic og påse at den er satt ned til standard innstillinger, slik at den ikke driver og autoklokker systemet ditt enda............. Deretter, slå av maskin og reset CMOS'en din......deretter slå på maskinen igjen og se om det har blitt bedre. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 hvordan reseter jeg cmos da? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Bruk manualen til hovedkortet ditt. Der står det forklart. Men litt kort info; På hovedkortet ditt er det en jumper som har tre pinner. På to av disse pinnene sitter det en plastkapsel. Denne flytter du slik at den dekker den pinnen som opprinnelig ikke hadde noen plastkapsel på (+ den nærmeste pinnen). Deretter setter du plasthetten tilbake der den stod før. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 kan jeg ikke ta ut cmos batt. da bare? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Joda - det blir forsåvidt det samme........... Trekk ut stikkontakten først........... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 kan jeg ikke ta ut cmos batt. da bare? er vesentlig lettere å flytte på jumperen Lenke til kommentar
haakka Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 ok. nå tok jeg ut batteriet. så satte jeg det inn, så startet jeg pc`n, da sto det cmos batt. low. men det funket fortsatt ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå