Gå til innhold

Hydroselts L20 var ikke helt tett! Lekasje i pc`n!


Anbefalte innlegg

Jeg har ennå ikke skjønt det Dr. Erling egentlig mente :ermm:

Det er egeneskap jeg har. Å si ting ingen andre forstår. Når jeg har tenkt meg litt om hender det ofte at jeg ikke forstår det selv heller, men what tha heck??!!

 

Det jeg enkelt og greit mener er at duden tar med seg en vannskadet cdrom til elkjøp og sier "den sluttet bare å virke", får en ny, drar hjem, kobler opp, skryter på hardware.no, uten å så mye som nærme seg dårlig samvittighet for det han gjorde.

 

Uten å bli for religiøs her (jeg er superkritisk til all religion) så bare sa jeg at karmaen hans har fått seg en skrape. Ikke at jeg tror på gjenfødelse eller noe annet skvip fra hverken kristendom, hinduisme, buddhisme eller hva det nå måtte være, men jeg syntes det passet med en liten karma-kommentar for hans umoralske oppførsel (jeg tror i utgangspunktet på moral og etikk).

 

En annen ting som er skremmende litt lengre opp i posten er at jeg sier jeg jobber i elkjøp og at det ikke er noe problem hvis kunden svindler oss, bla bla, og folk ikke engang tar det ironiske i det. Er det bare meg som er dårlig til å uttrykke ironi, eller tenker folk seg generelt lite om? Eller kanskje jeg ikke tok "re-ironien" i svaret deres?

 

Vel, konklusjonen er at vannkjøling er en ekstremsport som krever ofre (f.eks optiske enheter) og elkjøp har ingen skyld i ekstremsportens ofre.

 

DrE

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skyll reint de plassene som er sølt på med reint springvann først, så med batterivann. Blås tørrt med trykkluft, og legg til tørk i et par dager slik at det er helt tørrt.

 

Hvis det er noe som har kortsluttet maskinen din må det nesten være glykol eller støv/skjit.

 

Har sett demo av hva som skjer hvis du søler et helt glass vann i en server... Den stopper sef rimelig brått, men de tørket den bare skikkelig så snurret den som før igjen.

Lenke til kommentar
Skyll reint de plassene som er sølt på med reint springvann først, så med batterivann. Blås tørrt med trykkluft, og legg til tørk i et par dager slik at det er helt tørrt.

 

Hvis det er noe som har kortsluttet maskinen din må det nesten være glykol eller støv/skjit.

 

Har sett demo av hva som skjer hvis du søler et helt glass vann i en server... Den stopper sef rimelig brått, men de tørket den bare skikkelig så snurret den som før igjen.

Jeg jobber på et meieri, der jeg rett som det er tar med laptop'en ut i produksjonen. Og hva skjer når den står med lokket oppe uovervåket? En eller annen sopp klarer å fylle den med melk/vaskemiddel/vann/yoghurt (stryk det som ikke passer). Løsningen er å plukke ut HD, diskstasjon og batteri og SPYLE den med rent vann (dynke den skikkelig ja, så det renner), for så å tørke den på et varmt sted f.eks. over helga. Funker som en drøm, men høres skummelt ut :cool: .

 

*sniff*... Jupp, fikk fjernet alle melkerestene etter siste ulykke :D .

Lenke til kommentar
Uansett det alt handler om er ærlighet. Det han har gjort seg skyldig er faktisk svindel.. Han er ikke bedre en di gutta bak finanse kredit saken . Samme sak bare forskjellig beløp det dreier seg om.

Joa, det er kanskje svindel, men lite å gjøre med det nå..

Den jeg fikk funket ikke så bra at det gjør noe heller da..

Den går ikke å åpne!

Så jeg skal skru den opp å sjekke på eget ansvar.

Kan ikke være 100% lovlig medborger hele tiden.

Lenke til kommentar

hyggelgi å høre jeg ikke er alene..

 

****** å den pumpa suger hardt..

niplene mine knakk! begge ******* to!

 

nå bruker jeg en gammel aqua bee 2000 litring, men den har stål\jærn nipler, så de ruster..

 

microplex selger forbanna mye dritt utstyr.. mye av det jeg har handla der holder ikke lenge.

 

kommer til å droppe de etter hvert. gå over til 3dfxcool.no

de har skikkelige varer og skikkelig service. det er i allefall den opplevelsen jeg har hatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...