Raphaug Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Pumpa som ikke var stramet hardt nokk var lekk.. Rann vann ned i pc`n, over kanten på den ene rambrikken min og inn i cd brenner`n... Brenneren hadde et hallt melkeglass med vann inni seg og fikk kortslutning. Skal ta den med tilbake til elkjøp å klage, grunn: Den sluttet bare å virke! De tar ikke inn en cd brenner til 400kr til reperasjon som for koster mer en det i timesbetaling. Men hvordan er det med rambrikken? Jo, pc`n rebooter etter noen minutter da den står i Kan de se evt vannskader på en rambrikke? Hjelp meg! Endret 22. januar 2004 av Raphaug Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 har du ikke en annen brikke du kan prøve med. Vist det har rent vann ned på hovedkortet kan du slite.. en annen ting er og la det tørke lenge. Har to ganger opplevd at mobiler som har vært vannskada har begyn og virke igjen etter en liten stund Lenke til kommentar
notarget Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Rann vann ned i pc`n, over kanten på den ene rambrikken min og inn i cd brenner`n... Brenneren hadde et hallt melkeglass med vann inni seg og fikk kortslutning. Skal ta den med tilbake til elkjøp å klage, grunn: Den sluttet bare å virke! Er vel ikke noe rart at cd brenner kortslutter når den får et halvt glass med vann inni seg? Dont get it Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Rann vann ned i pc`n, over kanten på den ene rambrikken min og inn i cd brenner`n... Brenneren hadde et hallt melkeglass med vann inni seg og fikk kortslutning. Skal ta den med tilbake til elkjøp å klage, grunn: Den sluttet bare å virke! Er vel ikke noe rart at cd brenner kortslutter når den får et halvt glass med vann inni seg? Dont get it Nei, det er ikke det, men det har jeg heller ikke påstått? Og til Bateman26: SKal la den ligge noen dager og så om det ordner seg! Uansett var dette skikkelig kjipt ass Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 hmm det lagg fra radioatorn min da jeg prøve kjørte første gang DET RANT NEDOVER VIFTA .. MEN det gikk bra det hovedkortet stod ikke på ikke noen andre ting heller kanskje ikke vær dag de får inn data komponenter pga. vannskade ? Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 prøv og la det ligge på en varm plass da.. har gode erfaringer med og la tingligge på varmekabler Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Skal la den ligge ved siden av den lille paneloven min over natta! Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Skal la den ligge ved siden av den lille paneloven min over natta! bare pass på at det ikke blir alt for varmt da... Mitt innlegg NR200 Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 hva med å teste alt før du setter det inn i maskinen Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 enig med Peacock: moralen er at man børe alltid teste opsettet uten HW først for å sjekke at alt går som det skal. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Min Hydor L20 var heller ikke tett når jeg fikk den, klarte riktignok å knote det til slik at den ble tett, er bare glad jeg ikke hadde den i maskinen... Dessuten vibrete den noe jævlig, dårlig av Hydor at dem ikke klarer å sette pumpene sine skikkelig sammen. Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Dessuten vibrete den noe jævlig Har du fikset på det? Har litt det samme problemet nemlig. Vurdert en eheim-mod på impelleren. Har ikkje sett noen andre som har gjort dette da, så eg er i tvil om det ville funke. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hei. Jeg jobber i elkjøp. Hvis cdrommen er vannskadet så er det helt greit for oss (melding fra øverste hold!) at du bare sier den sluttet å virke. Det betyr ikke så mye for oss om du ikke sier sannheten, bare du kommer innom og hilser på oss. Noen vil kanskje kalle tankene dine om innbytte hos oss for "svindel", og ville kanskje påstått at karmaen din fikk seg en skrape, men det er ikke vi som jobber i elkjøp enig i. Jeg har snakket med mange andre også som jobber i samme bransje, og alle forstår din side av saken, og støtter deg! Bare stikk innom! Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hei. Jeg jobber i elkjøp. Hvis cdrommen er vannskadet så er det helt greit for oss (melding fra øverste hold!) at du bare sier den sluttet å virke. Det betyr ikke så mye for oss om du ikke sier sannheten, bare du kommer innom og hilser på oss. Noen vil kanskje kalle tankene dine om innbytte hos oss for "svindel", og ville kanskje påstått at karmaen din fikk seg en skrape, men det er ikke vi som jobber i elkjøp enig i. Jeg har snakket med mange andre også som jobber i samme bransje, og alle forstår din side av saken, og støtter deg! Bare stikk innom! Noe bedre service enn komplett da... Synd dere ikke har noe vettugt i nærmeste elkjøp-butikken min da, med unntak av tv'er og hvitevarer. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Veldig bra DrErling, kjekt å vite. Hvis jeg trenger å bytte noe, prater jeg med deg. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Dessuten vibrete den noe jævlig Har du fikset på det? Har litt det samme problemet nemlig. Vurdert en eheim-mod på impelleren. Har ikkje sett noen andre som har gjort dette da, så eg er i tvil om det ville funke. Etter jeg fikk den tett ble det mye mindre vibrasjoner, men det er enda mye,iallefall i forhold til ei eheim akvariepumpe som faktisk står i et akvarium. Skal demontere vannkjøinga pga av en liten lekasje i radiatoren, trolig iløpet av helga, jeg vet ikke hva "eheim mod av impelleren" er fornoe, men skal lete litt og se hva jeg finner ut, hvis jeg har tro på at det kan funke på Hydor pumpa skal jeg gjøre den. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Noe bedre service enn komplett da... Synd dere ikke har noe vettugt i nærmeste elkjøp-butikken min da, med unntak av tv'er og hvitevarer. tror kanskje han var en anelse ironisk? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Noe bedre service enn komplett da... Synd dere ikke har noe vettugt i nærmeste elkjøp-butikken min da, med unntak av tv'er og hvitevarer. tror kanskje han var en anelse ironisk? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Dette er jo på grensen til skremmende... jeg sier ikke mere. De som forstår de forstår, de som ikke forstår... vel... lykke til. Karmaen deres er "noe difus". DrErling Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 DR. Erling. Er helt enig med deg i prinsippet men når alt kommer til alt er det de store stygge forhanndlerne mot oss små uskyldige forbrukere. Der er det veldig mye styggt som skjer og vi som forbrukere har ingen ting vi skulle ha sagt for vist dere sier sånn er det blir det sånn. Så jeg skjønner godt folk som vil ha litt igjen for all tort og svie oppgjennom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå