MissAngel Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 hva er det forbruker ombudet ikke henger seg opp i må si jeg lo godt når jeg leste dette.... http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/3430965.html Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 "Forbrukerombudet mener Telenor Mobils annonse spiller på at barn som ikke har kontantkort kan føle seg utenfor og bli ulykkelige, samt at foreldrene kan oppleve frykt for at dette skal skje." haha, det er latterlig da! Lenke til kommentar
qwert Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 haha, det er latterlig da! Jeg synes på en måte forbrukerrådet har rett her jeg... Lenke til kommentar
Amobil Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg synes de alltid går hardt ut mot Telenor. Tele2 og netcom sine reklamer går jo til angrep på Telenor. Husker et mms blad som fulgte med i se og hør. Der hadde de sammenlignet et abn som er billig fra tele2 og det gamle Primær til Telenor.(det abn var for folk som ringte mye), men de hadde tatt et veldig lavt forbruk av sms og ringe minutter. Selgølgelig blir Telenor sitt primær abn dyrere for folk som ringer lite.. Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg synes de alltid går hardt ut mot Telenor.Tele2 og netcom sine reklamer går jo til angrep på Telenor. ja kom jo ikke akkurat ut som no bombe... telenor er jo den store stygge ulven.. syns det er tåpelig av forbrukerombudet å komme med noe slikt... mye annet dem heller kunne brukt tiden sin på .. men de har vel ikke no bedre å gjøre.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Eg vart lettare sjokkert då eg såg denne reklamen....burde ikkje være lov synest eg. Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Det er som sagt ulovlig å lage reklame mot barn i Norge. Det synest jeg er helt riktig. De trenger ikke mer kjøpepress enn de allerede har. Å reklamere mot konkurrenter er meg forstått lov, så lenge du kommer med riktig informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå