rikkmund Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 samme skjedde med meg forleden. Viste seg at det var minnebrikken min av merket TwinMos 2700 ddr ram som som ikke funka på dette HK. Bytta til et Apacer og det starta som normalt. PS noen som vet hvorfor biosen skal teste/telle rambrikken hver gang jeg restarter? Lenke til kommentar
Filantropen Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 sikker på at høytaleren er koblet til riktig? går harddisken? når jeg har harddisk tilkoblet starten den opp når den får strøm, og det er alt som skjer. Derfor har jeg prøvd som sagt med flere grafikkort og med og uten harddisk, men ingen bios å spore her nei... Lenke til kommentar
Filantropen Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Merkelig.. Det er jo andre som har nf7-s og twinmos.. og bonito har jo prøvd med flere typer ram. Lenke til kommentar
Andeplane Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Merkelig.. Det er jo andre som har nf7-s og twinmos.. og bonito har jo prøvd med flere typer ram. Jeg kjører nf7-s med Twinmos 3200 dual packen til 1500 kr. Det funker utmerket her Lenke til kommentar
Filantropen Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Nettop! og på siden til abit http://www5.abit.com.tw/abitweb/webjsp/tes...port/NF7/02.php der står det faktisk at kortet er testet med twinmos ddr512MB brikker. sku nesten tro at hovedkortet er defekt. Lenke til kommentar
Filantropen Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Er det noen jumpere som skal flyttes før kortet taes i bruk for første gang kanskje? Lenke til kommentar
Andeplane Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Er det noen jumpere som skal flyttes før kortet taes i bruk for første gang kanskje? Det eneste jeg måtte gjøre var å resette cmos. Så funket det med en gang. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Hva slags PSU har du. Opplevde samme problemet med mitt NF7-S v2.0, og trodde det først var rammen, helt til jeg i ren desperasjon prøvde med en annen kraftigere PSU, og da voknet dyret til liv :-) Husk at NF7 kortene trenger PSU som leverer minimum 15A på +12v railen, gjerne mye mer... Endret 23. januar 2004 av 356speedster Lenke til kommentar
Filantropen Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 PSU , ehh, står det for kraftforsyning? I såfall bruker jeg den originale på kabinettet, Aopen H600B 350W. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå