Bevern Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg bestilte en MP3spiller i Juni 2003( Creativ Muvo 128mb) fra PCmax. Den gikk i stykker med en gang bare ved å ha den på rommet mitt. (den starter med å henge seg opp med at lampa på MP3spilleren viser rødt. Tar man ut batteriet inn og ut for å starten opp på nytt fungerern ikke i det hele tatt. Jeg byttet til helt nye batterier men den vil ikke starte opp. Dette hendte med samme Mp3spiller etter Mp3spiller som sendte tilbake til PCmax og fikk ny. I oktober virket alt som det skulle med den såkalt fjerde MP3 spilleren jeg fikk tilbake i retur. Den var av samme merket som andre MuvoMp3 spillerne. Den har virket helt fram til i kveld Nå lyser lampa på Mp3spilleren rødt Nå begynner jeg å bli lei av dette. Jeg prøver å kontakte PcMax på ny men de er sunket i jorden. Hva gjør jeg nå?????? Er PCmax konkurs??????? Kan PCmax ha sendt meg 4 feil produserte mp3spillere????? Jeg begynner å lure om jeg er forfulgt med uflaks Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Er PCmax konkurs? Ja: http://hardware.no/art.php?artikkelid=3648 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=167929 Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 PC max er nok dessverre konkurs ja. Begynner å bli en god stund siden nå Lenke til kommentar
Bevern Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Men Hva Gjør jeg DA??????????? Lenke til kommentar
Bevern Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Er det noen som har opplevd dette før ??? Lenke til kommentar
zadu Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) om du missbruker mp3 spillern like mye som spørsmålstegnene er det ikke rart at den ryker... hint hint Endret 22. januar 2004 av zadu Lenke til kommentar
Typho Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Du kan vel kontakte Creative direkte eller deres forhandler i norge... Lenke til kommentar
Bevern Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Først vil jeg si at jeg brukte MP3 spilleren veldig lite. Jeg har aldri mistet den på gulvet. Den veldig god behandling av meg!!! Nå kontakter jeg Creative snarest!!! Lenke til kommentar
Folo Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Det er vel produsentetn som er ansvarlig for garanti. En butikk vil jo bare være ett bindeledd. Nå har jeg riktignok ikke noen lover å henvise til. Men det skal jo ikke gå ut over deg som konsument når det er fabrikasjonsfeil fra produsenten sin side. Da spiller vel det liten rolle hvor produktet er kjøpt. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Ordet "garanti" finnes ikke i Lov om forbrukerkjøp. Der er det snakk om reklamasjonsrett, og det tror jeg det er forhandleren som er ansvarlig for. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Flaks at det var eit creative produkt då dei vil ta all garanti og reklamasjon sjølve. Ta kontakt med dei. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå