Hainch Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hvordan skal jeg få tilbake en partisjon jeg har sletta (uhell)...??? Hva slags programmer må jeg bruke? Lenke til kommentar
WildOne Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Mener du at du vil prøve å få tilbake filene du hadde på den partisjonen, eller bare gjøre slik at den kan brukes? Har du mer informasjon som kan være til hjelp, så start med å taste. (Operativsystem etc.) Endret 23. januar 2004 av WildOne Lenke til kommentar
Hainch Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 jeg kjører xp, problemet er at jeg har slette en partisjon som jeg hadde masse filer på.!!! skolearbeid, jobb-søknader etc.. etc... Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hvis du ikke har lagt noe over den partisjonen er det en smal sak å få tilbake hele partisjonen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hvis du ikke har lagt noe over den partisjonen er det en smal sak å få tilbake hele partisjonen. ikke alltids da, har opplevt å klare det en gang og ikke en annen gang, vil anbefale deg og lete etter recovery på download.com Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Var en gang i dine sko... tror jeg prøvde samtlige programmer som finnes ;-) Men det beste jeg fant var dette: R Studio FAT Lenke til kommentar
Hainch Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 jeg har prøvd ALLE programmer, håper dette funker!!! Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Har du fått fikset det? Hvilket programm brukte du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå