Jennifer Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hvor mange farger finnes det på Samsung e700? er det flere enn Indigo blue og silver? Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Indigo Blue, Metallic Silver, Beaujolais Red, Pearl White Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Tror ikke det er flere nei.. Men jeg anbefaler deg silver..! Den er MYE finere på ekte enn på de stygge bildene som er av silver på internett... hørte noe om en rød i danmark men jeg tror ikke den kommer hit, kan hende det ikke var der heller. kansje jeg husker feil EDIT: han posta mens jeg skrev.. Endret 22. januar 2004 av Anette_87 Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 er det noen som har bilder av telefonen i rød og hvit. finner ingen sjæl. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 disse fire fargene finnes: Indigo Blue, Metallic Silver, Beaujolais Red, Pearl White de to sistnevnte skal vist bli lansert litt senere.... tror ikke jeg har sett noen bilder av den i Beaujolais Red og Pearl White Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå