Straydog Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hørte en sang som gikk i bakgrunnen på et videoklipp jeg så engang, men veit ikke hva sangen het. Har bare et riff fra sangen jeg trenger navnet på; Den ligger her. Last ned og lytt, og hør om dere kjenner den igjen.... isåfall post navnet! Love til den som veit! ;) Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Før skuffelsen hører du Back In Black Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Før skuffelsen hører du Back In Black Stemmer. Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Helt på begynnelsen så hører du Back In Black med AC/DC, før den sangen du lurer på kommer! Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Ahh, sant... men det er jo ikke den sangen jeg trenger navnet på da.... trodde det var ganske innlysende... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Ahh, sant... men det er jo ikke den sangen jeg trenger navnet på da.... trodde det var ganske innlysende... .. vel, med tanke på at Back In Black er en kongelåt, og den ETTER skiftet suger hyttepenis så er det ikke SÅ innlysende... Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Hytter er mindre enn hus, og og jeg trenger ikke å høre om din hyttepenis.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Hytter er mindre enn hus, og og jeg trenger ikke å høre om din hyttepenis.... Hadde du hatt litt mer tid bak deg på dette forumet, så hadde du skjønt hva jeg prater om hyttepenis har blitt en klassiker EDIT: Ikke tid som i "være regget lenge" men som i "være slave 24/7" (meg ) Endret 22. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 LOL, hør på gutten som skryter Stå på! Du er min helt! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 LOL, hør på gutten som skryter Stå på! Du er min helt! By the way, "ordet" er tatt fra en tråd fra way back "Nokia suger hytte penis!!!", best topic evarr... Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Skjønner ikke hvorfor det alltid må være personer som sporer av temaene så grønnjævlig... skjønner det dersom tråden har gått en stund, men etter 3-4 innlegg..... jaja.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Skjønner ikke hvorfor det alltid må være personer som sporer av temaene så grønnjævlig... skjønner det dersom tråden har gått en stund, men etter 3-4 innlegg..... jaja.... Du deltar jo til de grader da... Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Når folk drar inn kjønnsorganer, så må man jo begynne å lure !! *Kalfsborst* Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Noen som veit hva hyttepenis-låta jeg vil vite navnet på heter el? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Den til black in black? Eller det andre skviperiet? Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Musikksmak er utrolig individuelt. Det trodde jeg alle visste. Så jeg ser da ikke helt poenget med å referere en sang overfor en som liker den med nedlatene ord.... Det er som klessmak. Dersom du kommer i en klesstil som jeg ikke helt kunne funnet meg i, så tror jeg neppe du hadde digga det dersom jeg dissa smaken din.... Men men... må jo unne folk litt virker det som... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Er hyttepenis et eget kjønnsorgan? *lure* Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Jeg prøver igjen; Noen som veit hva denne sangen heter (og nei; de første gitar-riffene er ikke en del av sangen jeg trenger navnet på) Sangen ligger her. Edit: Låta har jeg rippa fra en video som ligger på www.westtank.com... Endret 23. januar 2004 av Straydog Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Tysk tekno erobrer verden , og jeg får mindre og mindre lebensraum. Teksten : Major Tom (Coming Home) Standing there alone the ship is waiting all systems are go are you sure? control is not convinced but the computer has the evidence "no need to abort" the countdown starts watching in a trance the crew is certain nothing left to chance all is working trying to relax up in the capsule "send me up a drink" jokes Major Tom the count goes on 4 3 2 1 Earth below us drifting falling floating weightless calling calling home... second stage is cut we're now in orbit stabilizers up running perfect starting to collect requested data what will it effect when all is done thinks Major Tom back at ground control there is a problem go to rockets full not responding "hello Major Tom are you receiving turn the thrusters on we're standing by" there's no reply 4 3 2 1 Earth below us drifting falling floating weightless calling calling home... across the stratosphere a final message "give my wife my love" then nothing more far beneath the ship the world is mourning they don't realize he's alive no one understands but Major Tom sees now the life commands this is my home I'm coming home Earth below us drifting falling floating weightless coming home... Earth below us drifting falling floating weightless coming home... Earth below us drifting falling floating weightless coming coming home... home..... Originalversjon på tysk Major Tom (Vollig Losgelost) Grudlich durchgecheckt steht sie da und wartet auf den Start Alles klar. Experten streiten sich um ein paar Daten die Crew hat dann noch ein paar Fragen, doch der Countdown lauft Effektavitat bestimmt das Hendein Man verlabt sich blind auf den andern jeder weib genau was von ihm abhangt, jederist im Streb, doch Major Tom macht einen Scherz. Dann hebt er ab und! Ref: Vollig losgelost van der Erde schwebt das Raumschiff vollig schwerelos Die Erdanziehungskraft ist uberwunden Alles lauft perfekt schon seit Stunden Wissenschaftliche Experimente, doch was nutzen die am Ende denkt sich Major Tom Im Kontrollzentrum da wird man panisch. Der Kurs der Kapsel der stimmt ja gar nicht. Hallo Major Tom konnen Sie horen woll'n Sie das Projekt denn so zerstoren, doch er kann nichts horn er schwebt weiter Ref: Vollif losgelost von der Erde schwebt das Raumschiff vollig schwerelos Die Erde schimmert blau Sein letzter Funk kommit: Grubt mir meine Frau Und er verstummt Unten trauern noch die Egoisten, Major Tom denkt sich Wenn die wubten, mich fuhrt hier ein Licht durch das All, das kennt ihr noch nicht, ich komme bald Mir wird kalt. Ref: Vollig losgelost Van der Erde Schwebt das Raumschiff Og det lysende geni som har avfødt denne velklingende lydfontene er ingen ringere enn Herr Schilling, Herr Peter Schilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå