TiMMi- Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg holder på meg å ordne en side, men har fått et lite problem. Bruker en index-fil som ser slik ut: <?php session_start(); include("./settings.php"); include("./funksjoner.php"); include("./topp.php"); include("./hoved.php"); include("./bunn.php"); ?> Problemet er at jeg ikke kan vise hele siden, og bare får opp beskjed om at siden ikke kan vises. Det rare er at jeg kan åpne en og en side av disse, men ikke hele siden på en gang... Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
jic Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg holder på meg å ordne en side, men har fått et lite problem. Bruker en index-fil som ser slik ut: <?php session_start(); include("./settings.php"); include("./funksjoner.php"); include("./topp.php"); include("./hoved.php"); include("./bunn.php"); ?> Problemet er at jeg ikke kan vise hele siden, og bare får opp beskjed om at siden ikke kan vises. Det rare er at jeg kan åpne en og en side av disse, men ikke hele siden på en gang... Noen som vet hva dette kan være? ./ Betyr ikke det at det er mappen før det selve filet ligger i. Lenke til kommentar
TiMMi- Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Nei, det betyr at det skal være i samme mappen som du er i. Koden for nederstående mappe er: ../ Lenke til kommentar
jic Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Nei, det betyr at det skal være i samme mappen som du er i. Koden for nederstående mappe er: ../ Oki takk for infoen Lenke til kommentar
TiMMi- Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Edit: Fikk ordnet problemet... en funksjon det var en liten feil med... Endret 24. januar 2004 av TiMMi- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå