Gå til innhold

Sony Ericsson Z200

tonton

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe en SE Z200, men har aldri prøvd noen annen type mobil enn Nokia.

Så jeg lurer på om noen har noe å si om telefonen, funker den bra eller? Leste en test som sa at det var et mareritt å skrive en sms med den, stemmer det? Er det noe annet å si om den, anbefales den eller...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei d er ikke et mareritt og skrive på z200, d skrev di om t610 og, men d er ikke d. hvorofr i huleste vil du kjøpe z200???? :scared: den har jo ikke mms :scared:

når du først kjøper deg en mobil med farger så burde du jo ha MMS!!!!

Ikke kjøp den!!

+ at den er jævli stygg!! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Mener at Z200 har et genialt design, _men_ har aldri hatt en SE og vet derfor ikke om telefonene er "bra". (de fleste er vel det)

Hvordan er høytaleren, er lyden på telefonen bra eller må man gjenta seg heletiden pga skurr...

Lenke til kommentar

Testet av amobil

Jeg har SE telefon, og personlig kommer jeg til å velge SE igjen over NOKIA. Likte SE mye bedre. Menyene er intuitive (noe som er varemerket til NOKIA) og det er helt greit å skrive på de.

Dude, så ikke det siste innlegget ditt... Hva er ganske billig for z600? Differansen til z200 er jo gedigen ved veiledende

Endret av enden
Lenke til kommentar

syns ikke noen av SE Zxx er no særlige jeg..

Z600 virker som en bra mob, men den er jo vanskeligere å få tvunget ned i lomma, en min kjære smålubbne 6600 (ja vet man kan ha den i en stropp rundt halsen, men LITT for flashy for min smak..)

Z200 så helt utrolig konge ut, helt til jeg fant ut at den mangla MMS og JAVA :scared:

så det er vel noe sannhet i at de deilige er dumme, og de smarte er, vel ehhh feite(...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...