terfo Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Flotte greier! Da gikk det ikke tapt alikevel. Har ingen teori om hvorfor den ikke lar seg formatere (er filene intakte, med innhold også etter format, eller er det bare katalogstrukturen som vises?), men det spørs om ikke tingen er å putte kretskortet tilbake på den nye disken og være fornøyd med at du fikk ut det du trenge - kan jo være den gamle har fått seg en smell slik at den ikke er stabil lenger. Jeg har hatt min disk liggende i påvente av din konklusjon, men i mellomtiden har jeg fått låne meg en fremviser som er bedre en den jeg spilte over med originalt - dermed går jeg for å spille over på nytt, forhåpentligvis i litt bedre kvalitet. Skal da samtidig recorde på dv-tape - gjorde dessverre ikke det sist, men har lært - harddisk er IKKE et pålitelig medie :-) Er heller ikke helt sikker på om jeg vil risikere å ofre en fungerende disk for å få det ut heller, når det ikke er kritisk. Jeg har dog en maxtor 200gb til kjøpt i samme periode som fungerer, så kanskje tiden er inne når den dør en naturlig død. terfo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå