Bandidos-Pelle Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Vel, fikk tips fra noen av dere her på forumet om å kjøpe ovennevnte DVD-brenner, og gjorde det! Er storfornøyd med hva den gjør så langt! Jeg innstallerte brenneren riktig, og valgte "slave" da jeg plugget den inn i maskinen. Uansett, den la merke til brenneren ved oppstart første gangen, men nå, hver gang jeg slår på maskinen, må jeg gå inn på enhetsbehandling og velge "søk etter maskinvareendringer". Da finner den brenneren min, og den funker som den skal. Spørsmålet mitt er da, hva må jeg gjør for å få maskinen til å få skjønne at den er der av seg selv? Skjønner dere hva jeg mener? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Ja, dette er et litt smålig irriterende problem. Anyone? Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hei,ville hatt den som master.Ellers kan du prøve å re-innstallere os. Lenke til kommentar
jornh71 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg måtte sette min som master... Lenke til kommentar
TriGem Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Har du flere disker på samme ide kabel? Om den står alene så sett brenneren på single disk. (husker ikke helt hva den heter.) Lenke til kommentar
Wave Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Tror du skal følge tipset til Poppe. Har du den sammen med en hdd eller cd-rom, sett den til master, og den andre enheten til slave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå