mehmeh Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 (endret) Endret 5. juni 2010 av mehmeh Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Dette var da rart, for med Enermaxen på fullt så flytter den jo sinnsykt med luft,det burde holde å kjøre den på under halv speed, så jeg tror ikke det er noe vits med større vifte. Hvordan er tempen på luften som Enermaxen får tilgang på ? Altså hvordan er tilstanden til kabinettvifter hos deg? Tror heller det er der problemet ligger, evnt hiv på en større ribbe på cpuèn. Lenke til kommentar
hurst Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 TrygveD: Prøv dette: http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...=17059&forum=12 funker bedre enn med sånn adapter vil jeg tro Lenke til kommentar
Xell Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Hvis du har hatt på ArticSilver (2 eller 3) tar det noen dager før den når optimal kjøleevne. stress cpu'en i noen dager så kommer det til å bli bedre. Men pass på at du ikke kjører den for hardt når du ikke er i nærheten i tillfelle temperaturen går i spinn. Lenke til kommentar
baquero Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Jeg har prøvd det trikset som hurst gav link til over her i dag og det fungerer veldig bra! Har satt på 80mm Enermax. Idletemperatur sank med nesten 10 grader til 35 på fullt. Kan ikke klage på det. ;o) Nå har jeg skrudd ned vifta slik at den ikke høres og kjører da med 41/49 (idle/max). Neste steg blir vel å bytte ut vifta i PSU og evt. støydempe harddiskene da disse bråker mest slik det er nå. Baq EDIT: Kan legge til at jeg har en XP1700+, taisol 760 ribbe, kabinettvifte bak som suger ut. [ Denne Melding var redigert av: baquero på 2002-03-16 18:29 ] Lenke til kommentar
mehmeh Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 (endret) Endret 5. juni 2010 av mehmeh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå