Gå til innhold

dårlig med trakt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var da rart, for med Enermaxen på fullt så flytter den jo sinnsykt med luft,det burde holde å kjøre den på under halv speed, så jeg tror ikke det er noe vits med større vifte. Hvordan er tempen på luften som Enermaxen får tilgang på ? Altså hvordan er tilstanden til kabinettvifter hos deg? Tror heller det er der problemet ligger, evnt hiv på en større ribbe på cpuèn.

Lenke til kommentar

Hvis du har hatt på ArticSilver (2 eller 3) tar det noen dager før den når optimal kjøleevne. stress cpu'en i noen dager så kommer det til å bli bedre. Men pass på at du ikke kjører den for hardt når du ikke er i nærheten i tillfelle temperaturen går i spinn.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd det trikset som hurst gav link til over her i dag og det fungerer veldig bra!

Har satt på 80mm Enermax. Idletemperatur sank med nesten 10 grader til 35 på fullt. Kan ikke klage på det. ;o) Nå har jeg skrudd ned vifta slik at den ikke høres og kjører da med 41/49 (idle/max).

Neste steg blir vel å bytte ut vifta i PSU og evt. støydempe harddiskene da disse bråker mest slik det er nå.

Baq

EDIT:

Kan legge til at jeg har en XP1700+, taisol 760 ribbe, kabinettvifte bak som suger ut.

[ Denne Melding var redigert av: baquero på 2002-03-16 18:29 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...