xlpuma Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Jeg låner for tida en laptop av en kompis, en tre år gammel compaq armada med win 2000. Jeg har et problem som kan deles i to.... Han duden som har denne maskina vet tydeligvis ikke forskjell på "yes" og "no" når han er på nett . Internet explorer er blitt forsøpla av noe som heter safesearch fra primesoft. Denne føkker opp nettleseren, og den vil kun prøve å gå inn på safesearch. Etter ei lita stund låser nettleseren seg og jeg må avslutte programmet. Nevner for ordens skyld at jeg sitter bak en proxyserver. Kommer fint på nett med opera.... Men det er ikke det som egentlig skal være på maskina. Noen som vet åssen jeg kan fjerne safesearch? Har også prøvd å fjerne programmet med regcleaner, men uten hell. Det er også ei safesearch .dll fil som jeg ikke får fjernet fordi den allerede er i bruk... Prøvde da å åpne taskmanager med ctr alt delete for å avslutte prosessen, men av en eller annen grunn er task manager disabled.... Noen som vet hvorfor? Kan man komme inn i task manager på annen måte? Endret 22. januar 2004 av xlpuma Lenke til kommentar
xlpuma Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Fant ut av det selv Installerte opera, lastet ned pest-patrol og lot den gjøre drittjobben. Safesearch------- gone! Vil ellers benytte anledningen til å anbefale pest-patrol Bruker ad-aware og pestpatrol i en coctail til å fjerne uhumskheter fra pc'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå