Rayarn Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Så ved en tilfeldighet at det går ann å få themes til nyere sony ericsson telefoner via forskjellige tjenester som tar seg 20kr pr stk. Synes det er i dyreste laget, og liker dessuten å lage slikt selv. Finnes det programvare tilgjengelig for slikt? Ser for meg at jeg lager design på datamaskinen og overfører via IR port. Har noen gjort dette ? Mh Raymond Pettersen Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 jepp, jeg har gjort det, riktignok med en T610, men det funker vel med Z600 å!! her finner du et program som du kan lage egne themes med! Lenke til kommentar
JaFFaR Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 jepp, jeg har gjort det, riktignok med en T610, men det funker vel med Z600 å!! her finner du et program som du kan lage egne themes med! genialt Lenke til kommentar
Rayarn Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Sinnsykt bra! Enormt at Sony lager grensesnitt som kan modifiseres på den måten. ByeBye til gamle kjedelige nokiamenyer Og det beste av alt, det gjøres gratis. Slipper å bli flådd av eurobate og lignende logo/ringelyd/etc aktører . Vi "nerdene" trenger heller ikke slike tjenester . Mh Raymond Pettersen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå